Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.
Betyg
5.00 stjärna (s)

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Tänkte att dessa borde ligga här, iaf. i min värld. Har handlat av dessa hyfsat frekvent ända sen de dök upp på FS3. Och varje gång levererar de säkert och snabbt. Och stealten bara förbättras, märks att det är proffs bakom ratten.

/ Oldfield

annanmodell

Registrerad
Meddelanden
1
Jag rekommenderar absolut inte denna vendor. Beställde från dem och två andra säljare under samma dag, de två andra paketen dök upp på 24-48h medans jag inte sett röken av min order från Apotekdirekt och det har gått lite drygt två veckor. Det här är ju tyvärr sånt som händer ibland men till skillnad från andra vendors får jag känslan av att de här inte bryr sig ett endaste dugg om mig som kund. De är inte otrevliga men inte trevliga heller, meddelandet jag tillslut fick (efter att ha eskalerat till support) var väldigt standard, ”copy-paste” typ - tar noll ansvar, jag blir inte erbjuden re-ship eller ens en liten del av summan jag betalt så det verkar som jag kastat de pengarna i sjön. Dispyten är inte avslutad än så uppdaterar om nåt nytt skulle dyka upp men jag hade valt en annan vendor, de flesta andra är mycket mer hjälpsamma och måna om sina kunder.

Topp