Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Bäst ketamin just nu har...

Spiken

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
41
Drumroll...

PhatJoes? Flera vänner nu som höjer deras keta till skyarna, jag har beställt och väntar med spänning, har beställt på Archetyp Market.

Tidigare favorit har alltid varit GottOBlandat.

Vi får se! :)

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
19
Lapplisas har "apoteksketamin" i lager, kan vara bättre ändå. Har ingen personligen erfarenhet av denna batch men var nöjd med Lapplisas keta senast!

Space-Cowboy

Registrerad
Meddelanden
3
Lapplisas har "apoteksketamin" i lager, kan vara bättre ändå. Har ingen personligen erfarenhet av denna batch men var nöjd med Lapplisas keta senast!
Ja-'apoteks-keta' är definitivt både säkrare o troligen även starkare!
Jag antar att du menar 'Esketamin', eller 'S-Ketamin'...å med säkrare menar jag att dess 'isomer' (spegelvända molekyl) till skillnad från nästan alla andra drogers är högst aktiv - o är, faktiskt s.k 'Angeldust'... Vilket ju knappast är nåt man vill ha i sig: å som är mer eller mindre vanligt i 'svart' tillverkad Kets, då det är relativt komplext att rensa ett ämnes isomerer!

Topp