Sök

Visa bästa träffarna

drugifydrugify

Drugify

DRUGIFY - DIN DIGITALA KRAN PÅ NÄTET.
Save

Report Abuse

Report Abuse

Beskrivning

Drugify & Crew har många års erfarenhet i branschen och var en kundfavorit på FS3 p.g.a vår höga produktkvalité, vårt breda urval och vår goda service. Vi på Drugify tummar inte på något!

 

Hantering:

* Allt skickas från Sverige

* Lägg beställning före 23:00 för utskick nästa dag (sön-tors)

* Alltid vacuumpackat med bra stealth

* Leveranstid inom Sverige 2-4 arbetsdagar

* Leveranstid inom Skandinavien 4-7 arbetsdagar

 

Ser fram emot långvariga affärsrelationer och bra anda här på denna marknadsplats.

Har ni några frågor så tveka inte att höra av er med ett meddelande!

 

Med vänliga hälsningar, Drugify

Gröningar och forumtrådar

Bra att veta...

Betalningsmetoder
Bitcoin, Monero

Drugify 86 reviews

Write Your Review
3.6
86 reviews
  • domellino

    Alla beställningar från dessa herrar har nått sin destination.
    5/5 skor

  • Fredde

    Drugify, aka Knark imperiet
    Ja ser recensioner som är så pass absurda att jag tror det är andra kranar som vill trycka fram sig själv. Ja har haft med dessa göra många många år, två gånger hänt ja inte fått leverans, ena gången kompenserades jag med det dubbla och fick det snabbt. Sedan dess inga problem mer än ett par långa leveranser. Men dessa är helt jävla 6/5 stjärnor, utan tvekan toppen av kvalite och kundbemötande, ja har ändå varit en pain in ass kund men dom har alltid levererat och haft proffitionell kundbemötning. Dem är ärliga om deras produkter och den som påstår sig ha bättre tjack utbud än dessa är ett skämt. Och inte tala om deras MDMA och Räkan fint serverad till jul nyår nu.

    Drugify
    Knarkimperiet.com

    Väntar på ännu en leverans och man kan känna sig säker man får det, 17 år på marknaden testat A-Ö är dessa pågar top på pedestal en, en guldkran utan en förlorad karat. Så ni som påstår selektiv scamming gå skriv ert skit någon annanstans ärligt.

    Ni e bäst grabbar
    Mvh Granit8 ♥️

    • Matito

      öppenbarligen är du insyltad i försäljningen lyssna på folket så alla där ute stor WARNING DONT BUY OF THEM OR MUPPARNA IF YOU ARE NOT STUPID OFCOURSE

  • Kung

    Jag har två jag handlar av, drugify är en av dom och det börjar luta åt att sluta handla här då 3 av 3 ordrar på röka inte kommit, beställde tjack dagen efter och det kom efter två dagar. Det är inte första gången det här sker.

    • Drugify

      Hej.
      Har man en order så bör man kontakta oss så fort det uppstår ett problem, vi hade glädligen hjälpt dig att lösa det.

      Med vänlig hälsning, Drugify
      KNARKIMPERIET.COM

      • Bella

        Och mig LURADE du också. Var det värt det? För den lilla summan men för mig stor betydelse pga värkproblematik. Det saknades cirka 5 kronor i ordern…Jag är inte så bra på BTC och avgifter men anstränger mig för att kunna göra rätt, när mitt recept inte räcker till. Jag fick ingen hjälp men däremot MYCKET UTSKÄLLNING. Sen säger han DU ÄR BLOCKAD! Var det värt det För 700 kr? Jag behövde mina Tram men jag blev utan både dem och mina pengar. Väldigt dåligt av dig. Sur och otrevlig är du också. DU BLÅSTE MIG!
        Du kanske ska göra om och göra rätt? Så du kommer i balans med karman…

    • Herrkaramell

      Lustigt…jag har åxo saknat just röka på min order. En gång ersatte dom ,men nästa 5:a kom aldrig.
      I övrigt har jag bara bra erfarenheter av dom.

  • Robban

    Stämmer helt, SELEKTIV SCAMMER.

    Köpte 2 omgångar mindre mängd under kort tid, helt ok tjack, sen så kom den stora ordern. Fuktigt , luktade aceton eller nån form av Lakton ämne, lät den avdunsta (15% av vikten), smak var mer åt koffein hållet, och otroligt liten mängd amfetamin. Så lite att flera gångers vanlig dos, dopaminet utsöndrades inte helt (som sist/som det brukar).

  • KD

    Köpt från deras sida via clearnet, funkat kanonbra liksom när jag körde dom på FS.
    En order som försvann, kompenserades till hälften vid nästa köp och det tycker jag är jävla bra service då dom precis som jag bara har varandras ord att gå på.
    Köper enbart gräs och det är bra packat o luktfritt, vill absolut rekomendera dom som legit weed kran.

  • Markus

    Bra röka, skickades snabbt.
    Bra stealth

  • Anders

    Selektiv scammer som blåst mig på 100g, vilket även blir väldigt uppenbart när man läser på forumet på archetype.

    Om man har pratat med dessa individer så vet man även att de stavar fel på ordet “helst”. Precis samma stavfel har ett 5/5 betyg gjort här på Guldkran, “hellst”.

    Undvik denna säljare om ni inte vill bli blåsta.

    • Drugify

      Hej
      I tråden på arche finns det bara positiva omödmen och även så när det kommer till dom ca 15 st betygen som lämnas varje dag.

      Tråkigt att du upplever det så hade du kommit fram med problemet då hade vi mer än gärna hjälpt dig att ordna nytt!

      Med vänlig hälsning, Drugify
      KNARKIMPERIET.COM

      • Bella

        Du hjälpte inte mig. Är det för att jag är kvinna och inte klarar av allt kring köp av btc så det blir rätt? Du blockade mig och jag blev av med mina pengar! Jag behövde min värkmedicin men blev utan både den och pengar!

  • Gillaranonymt

    Avser Clearnet.
    Har gjort flertal beställningar av drugify. Inte missnöjd över nåt. Alltid bra packat och bra varor.
    Bästa på marknaden enligt mig.

  • Knäpparen

    Bra stealth och snabb leverans!
    Topp service!

  • Malle

    Har gjortett antal köp på Archetyp och där skiljer sig Drugify från mänden! Fått samtliga leveranser utan några som hellst konstigheter, alla moment i hanteringen är omtanksamt och proffisionellt hanterade från början till slut.

    5/5 Rekomenderar denna vendor!!

Write Your Review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Säkerhet

PGP Nyckel
-----BEGIN PGP PUBLIC KEY BLOCK-----
Version: GnuPG v1
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=3ydy
-----END PGP PUBLIC KEY BLOCK-----

Guldkran är en söktjänst

Guldkran lagrar information om vendors och gör dem sökbara, det går inte att köpa droger här och vi hjälper inte till med det.

Du kan söka på vendors och vad de kallar sin verksamhet, eller lista efter kanal de är aktiva i och vilka substanser de har i utbudet. Informationen samlas från kanaler som vendors kan ha konto på, som marknaderna Flugsvamp och Archetyp eller  Clearnet eller om de har en egen butik på TOR-nätverket. Vem som helst kan också skicka in data om en ny försäljare, och man kan också begära att lägga till, justera eller ta bort information. Dessa granskas och text ska vara en icke sälj-drivande beskrivning av verksamheten den får inte innehålla reklam för  produkter och inte ha någon sorts erbjudande.