Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.

stockholm

Registrerad
Meddelanden
1
Vad händer med EvaLena? är inne och kollar på deras annons "SELL-OUT ≫ Paki Heroin ★1-5g★" och flera av dom senaste recensionerna skriver om leveranser som aldrig dök upp alls eller leveranstider på upp till två veckor..

har någon handlat av EvaLena nyligen och kan gå i god för dom?

Spiken

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
41
EvaLena är en av de absolut äldsta nätlangarna, genom åren har det hänt ett antal gånger att deras packare strular, och kunder blivit blåsta - men det som skiljer EvaLena från typ alla andra är att de varenda gång har löst situationen så bra de kunnat.

Har inte handlat nyligen så kan inte säga något om just nu, ska lägga en liten order i veckan så får jag återkomma. :)

Donsweden

Registrerad
Meddelanden
10
EvaLena är den grönaste vendorn och har även egen hemsida utöver alla markets
Eva har ALLTID gjort rätt för sig och aldrig strulat. Om de strular nu bör ni vara försiktiga och avvakta så det inte har hänt något där. Gjort över 500 ordrar av Eva och aldrig blivit missnöjd. Aldrig har ett paket försvunnit och har något strulat lite så ordnar hen upp det omgående.

Med andra ord Eva gör inte såhär så var försiktiga tills hen bekräftar era ej mottagna ordrar

Må bäst
Donsweden

Donsweden

Registrerad
Meddelanden
10
Bullshit. De har inte svarat på mail på flera månader och hävdade att de skickat 10 g paki. Jag har långvarig relation med dom.
Så du menar att Eva och co är hasslare? Mannen vakna upp ur koman och inse att antingen gör man para eller hasslar. Eva är den sista på fs osv som skulle hassla på några tusenlappar 😂 pinsam är du…käka några fler benso 😂

evalena

Registrerad
Meddelanden
14
Vad händer med EvaLena? är inne och kollar på deras annons "SELL-OUT ≫ Paki Heroin ★1-5g★" och flera av dom senaste recensionerna skriver om leveranser som aldrig dök upp alls eller leveranstider på upp till två veckor..

har någon handlat av EvaLena nyligen och kan gå i god för dom?
Vi är på väg
Tillbaks inomkort

evalena

Registrerad
Meddelanden
14
EvaLena är en av de absolut äldsta nätlangarna, genom åren har det hänt ett antal gånger att deras packare strular, och kunder blivit blåsta - men det som skiljer EvaLena från typ alla andra är att de varenda gång har löst situationen så bra de kunnat.

Har inte handlat nyligen så kan inte säga något om just nu, ska lägga en liten order i veckan så får jag återkomma. :)

Helt rätt sagt , en av våra packare tog oxycontin för ett parhudra tusen sen har vi även haft problem efter heroinet och meth kom in i våra ”salar” eller hur man ska förklara det men det håller på
Och byggas upp igen

throwawaykonto1444

Registrerad
Meddelanden
3
Helt rätt sagt , en av våra packare tog oxycontin för ett parhudra tusen sen har vi även haft problem efter heroinet och meth kom in i våra ”salar” eller hur man ska förklara det men det håller på
Och byggas upp igen
Så ni kommer ersätta mig för vad jag förlorat? För både ni och jag vet att det stämmer.

Sen vad fan nån random tomte på nätet hävdar om att ni inte upplevt "störningar" är skitsamma då han bevisligen inte varit stammis eller haft en tillräckligt aktiv businessrelation med er för att ens märka att ni varit borta i ett halvår.

evalena

Registrerad
Meddelanden
14
Så ni kommer ersätta mig för vad jag förlorat? För både ni och jag vet att det stämmer.

Sen vad fan nån random tomte på nätet hävdar om att ni inte upplevt "störningar" är skitsamma då han bevisligen inte varit stammis eller haft en tillräckligt aktiv businessrelation med er för att ens märka att ni varit borta i ett halvår.

Långvarig business reaktion?x ha för
Mig att jag skrev att vi tog in paki en liten stund sen gick allt åt
Skogen … karma
På sälja brunt … låter som
Du borde gå subprogramet istället för o va
Tyckig BRUSHAN … beställde du från fs 3 eller biz sidan?

evalena

Registrerad
Meddelanden
14
Skogen … karma
Skogen … karma

Detta går
Ju helt klart och lösa .. om det va från biz sida.

PoorLittleGoat

Registrerad
Meddelanden
1
Får ju ändå flika in och säga att självklart kan problem uppstå, men då får man också kommunicera ut det. La själv en order för 3 månader sen som aldrig dök upp (blev aldrig postad), inga stora pengar men man känner sig ju lurad när ni inte heller svarar på mail.

Senast ändrad:

throwawaykonto1444

Registrerad
Meddelanden
3
Detta går
Ju helt klart och lösa .. om det va från biz sida.

Skogen … karma
Ja, det är från biz sidan. Jag rockar inte jonk i vanliga fall, jag är mest grinig på summan pengar som ni by all defition gjorde en exitscam på mig med. Tyckte vi hade en fin relation dessförinnan.

Långvarig relation?
Jo så här är det: Jag har för fan handlat lyrica i bisarra mängder från er genom åren. Snackat halvkilosordrar som aldrig hann bli av för ni ej ville posta med REK. Jag förstår varför och jiddrar inte om det. Men bara storleken på ordern talar för sig. Tjack har jag också handlat när ni haft det men det var på FS3. Marsipantjacket. Men framförallt sanslösa mängder pregabalin, varför valde jag er när jag kunde köpa billigare från Barabbas eller Bubba? Jo för ni stod för stadig jämn kvalité och aldrig något strul. Inga osäkerheter. Man visste att när man slängt iväg sina bitcoins så fick man alltid det man betalat för. Därför är jag lack på de 10 gubbarna jonk, för att ni sabbade min syn på er.

Mvh skitarg

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Tidigare medlemmar från Eva-Lena verkar numera går under "Estrella" på Archetyp.
Det ser så ut enligt säljarens tråd på Archetyp forumet och säljaren ska även har blivit grönad av just Eva-Lena innan dom försvann.

Det verkar som om gruppen splittrats, kanske inte så förvånande efter problemen med "packare" och kanske någon lite högre upp i gänget.
De som höll i rodret var enligt mig drömkranen i alla fall.

Jag har mycket gott att säga om Eva-Lena från år 2021 . Det var i alla fall på den tiden en toppen säljare med hasch av riktigt bra kvalite till ett fantastiskt pris och en väldigt bra kundservice.

Twistedminds

Registrerad
Meddelanden
5
Nu är det nån månad sen jag handla från Eva-lena, men när 3.0 försvann så handla jag på deras hemsida upp till fem siffror, och hade aldrig någon oro!
Eva-lena står alltid för sitt ord, och löser det så bäst hen kan!
Alltid varit min favorit säljare! Så hoppas hen kommer tillbaka!

Topp