Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.
Betyg
5.00 stjärna (s)

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Tvärgröna säljare med mycket fint utbud. Dessutom väldigt trevliga o snabba på PM.

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Sinaloa.
Snabbast möjliga leverans, klockren beskrivning med standard stealth. Grymt potent och prisvärt, underbar att röka. Len och mjuk smak med brutal effekt.

sysx86-v2

Registrerad
Meddelanden
14
Jag totalt älskar KarmellExpress, dom är alltid mina gotos om jag ska handla nåt, bra stealth, smälter fint in. extremt trevliga. extremt bra kundservice. dessa är på en annan nivå. och ska skyddas till varje pris! bästa enl. mig på långa vägar. allt från kvalite pris och stealth, kundbemötande och service. skulle det bli strul att nåt ej dyker upp, löser dom det direkt. top klass helt enkelt. bara bra erfarenheter. Helt 100% gröna!

sysx86-v2

Registrerad
Meddelanden
14
Tvungen att skriva en till review här, låter nog som reklam denna gång. det är det inte, detta är genuin lycka! haha. karamell express har överträffat sig själva iaf enl. mig.
la en order i lördags på en 5a. idag kom brevet första utlämningsdagen. Ska oxå tilläga att Jag endast beställer från dessa när det gäller röka! Ingen annan. så har ett par ordrar från dom, och framöver blir det mera regelbunda kan jag lova! fy vad glad jag är!!
Jag fick 15 gram. det är 10 gram övervikt, hela veckan är räddad! Alla borde handla av dom!
Alltså holy fuck KarmellExpress, ni är dom underbaraste vendorn som finns!! Tack som fan!!

Edit - ska tillägga att dom oxå kommer ihåg och v'ärnar om dig som kund verkar det som. Skrev väldigt positivt till dom - om just pineapple express haschet. älskar det, en av mina favoriter och har rökt det regelbundet sen i sommras. Riktigt fint hasch. Det kan vara därför jag fick sådan övervikt. det är min teori iaf, om den stämmer betyder det då att dom kommer ihåg vad man gillar bäst ur sortimentet och är då extra generösa med vikten, jag e iaf stoked. 10 gram övervikt på en order på 450kr känns som en stöld, så en review är det minsta jag kan göra, och fortsätta att välja KaramellExpress då oxå förstås!
Fett nöjd.
Detta e min upplevelse och tror att många delar den synen oxå med mig. Jag grönar dom till 1000%!

Barondrutt

Registrerad
Meddelanden
4
Det här är fakta utan överdrift. Som någon annan skriver i tråden så kan det hända att karmellexpress helt enkelt i princip dubblerar ens order,övervikt har jag alltid fått men någon gång har jag troligen vunnit på deras lotteri de verkar roa sig ...och sina kunder med.
Denna säljaren kan cannabis och det märks på utbudet, dom vet vad som är värt att köpa in och jag har aldrig blivit besviken på någon av mina otaliga karamellbeställningar . De har produkter som de köpt in ordentliga mängder av vilket uppskattas så man faktiskt kan beställa några gånger av sin personliga favorit. Kundbemötande och svar på mess ger jag högsta betyg liksom stealth och utbud. För tillfället. .strawberry diesel...jag är helt såld på strainen jag inte testat tidigare men som kom igår och som vanligt välkurerade buds och tydlig övervikt. Utmärkt, nu vet nu det...karamellexpress är säljaren som inte hör någon besviken. Inget skitsnack...det finns många vendors som säljer cannabis men inte någon som kommer upp i karamellexpress standard, möjligen 1 till men ska någon rekommendera å det varmaste så är det denna vendor. Nu rulla pappersplan med jordgubbediesel inuti...outstanding:)

Topp