Tvungen att skriva en till review här, låter nog som reklam denna gång. det är det inte, detta är genuin lycka! haha. karamell express har överträffat sig själva iaf enl. mig.
la en order i lördags på en 5a. idag kom brevet första utlämningsdagen. Ska oxå tilläga att Jag endast beställer från dessa när det gäller röka! Ingen annan. så har ett par ordrar från dom, och framöver blir det mera regelbunda kan jag lova! fy vad glad jag är!!
Jag fick 15 gram. det är 10 gram övervikt, hela veckan är räddad! Alla borde handla av dom!
Alltså holy fuck KarmellExpress, ni är dom underbaraste vendorn som finns!! Tack som fan!!
Edit - ska tillägga att dom oxå kommer ihåg och v'ärnar om dig som kund verkar det som. Skrev väldigt positivt till dom - om just pineapple express haschet. älskar det, en av mina favoriter och har rökt det regelbundet sen i sommras. Riktigt fint hasch. Det kan vara därför jag fick sådan övervikt. det är min teori iaf, om den stämmer betyder det då att dom kommer ihåg vad man gillar bäst ur sortimentet och är då extra generösa med vikten, jag e iaf stoked. 10 gram övervikt på en order på 450kr känns som en stöld, så en review är det minsta jag kan göra, och fortsätta att välja KaramellExpress då oxå förstås!
Fett nöjd.
Detta e min upplevelse och tror att många delar den synen oxå med mig. Jag grönar dom till 1000%!