Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

Spiken

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
41
Mupparna är gröna och finns vad jag vet på FS4, Archetyp Market och med clearnet på mupparna.com. Mupparna är starka på piller, många vänner vänder sig alltid till dem för piller-behovet.

Intervju med Mupparna från hösten 2021 finns på Luffarn: https://www.luffarn.com/intervju-med-mupparna/

Mupparnas PGP

—–BEGIN PGP PUBLIC KEY BLOCK—–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=ynaS
—–END PGP PUBLIC KEY BLOCK—–

Kahkelugn

Registrerad
Meddelanden
16
Mupparna är supergröna. Gjorde en minimal testbeställning på deras clearnetsida för att kolla så att det funkar. Och idag anlände godset i utmärkt emballering och ljudlös stealth. Ca 3 vardagars leveranstid, vilket är mer än godkänt. Således ofantligt GRÖNA :)
Gjorde samtidigt en snarlik beställning hos en annan clearnetvendor som är nämnd här på forumet, men ännu inget därifrån. Återkommer på den vendorns tråd om resultatet senare.
Men just nu är det mupparna som regerar enligt mig. Tack 5/5

Raymond

Registrerad
Meddelanden
4
Dessa är gröna och deras stealth är okej, men bör förbättras inför nya lagen vid årsskiftet. Anledningen till detta är att man kan känna innehållet och enligt den nya lagen kan det kanske vara tillräckligt för att bängbulan ska kopplas in. Är dock ej säker på hur lagen kommer tillämpas, återstår att se.

PrincessValium

Registrerad
Meddelanden
7
Jag beställde lite tjack, då det bara finns skit på stan numera. Tog såklart minimum för att kolla, och se där, skit. Suck.

Vill bara bli lite pigg o glad, verkar omöjligt...

Spiken

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
41
Jag beställde lite tjack, då det bara finns skit på stan numera. Tog såklart minimum för att kolla, och se där, skit. Suck.

Vill bara bli lite pigg o glad, verkar omöjligt...
Köp tjacket av Grinchen.. Mupparna är bra på piller, benz, fludder, receptbelagt men annat "riktigt" knark kan bli vad som helst. Funderar nästan på att avgröna Mupparna, de har haft rena skiten inne och sålt som 3cmc och keta också även om det nu är något år sedan

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.

Nån som testat tapentadol? bra?

Topp