Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenEtt mkt bra initiativ av dig Erdogan, då Mupparnas clearnetshop verkar vara bland de få clearnetshoppar som på riktigt fungerar och inte minst faktIskt LEVERERAR just nu. Bra där ErdoganJag hittar inte deras tråd någonvart så jag tänkte det kunde behövas Nåväl.
Denna gången nu vis juletid är det absolut längsta jag fått vänta men som sagt dom hade nog högt tryck.Längsta ni har vänta på få levererat av mupparna? lol Inget än sedan december
Pratar vi 2 veckor eller 5?Denna gången nu vis juletid är det absolut längsta jag fått vänta men som sagt dom hade nog högt tryck.
Jag brukar utgå att det tar max 14vardagar innan min beställning kommer i bra så man kan planera sista av godiset innan de är helt slutPratar vi 2 veckor eller 5?