Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Hej min vän fs4 💯 d kört alltid fs 1-2-3 under olika alias de är mest inriktade i hash
Så pass! Tack för svar! Där ser man, och jag har ju ändå varit med sen FS1 ( ja jag är gammal... ), och tidigare än så 😅 När man skickade efter gräs ifrån Kanada, vad hette det? Budmail va? A shit, vilka tider. Men nåt som undgått mig totalt är vilka northsupplies är då... ? Nu blir jag nyfiken o gamla namn dyker upp i bakhuvudet. Såna som bara försvann ( vad man trodde iaf. ), men kanske bara började om på ny kula. Har ju faktiskt funnits en del genom åren som man undrat lite över vad de tog vägen. Vill inte droppa en massa namn här nu. såna som bara försvann på nåt sett typ, utan att åkt fast eller nåt. Vad man vet iaf. Vissa har ju tyvärr gjort det :/ tänker bl.a på en personlig favorit, PharmaZed som tyvärr verka sitta inne då. Men aja, min vän. Jag tackar så mycket för svar, jag får helt enkelt testa northsupplies sen så fort ekonomin tillåter, så kanske man lyckas lura ut vem de kan vara ey? :) Är ju några man bara inte Kan släppa, som typ Chefen aka Alliansen, Tiiger, och så Eva-Lena förstås. Fast hörde de ( E-L ) la ner, men vet inte mer än rykten. Nån kanske vet mer om det. Men. Sen har ju tyvärr än hel del legendarer åkt fast :/ Men nu snöade jag ju iväg här.. skyller på Weloveweeds tjack. Haha, nen då var det ju northsupplies jag ska försöka luska ut vem det kan vara sen då :) Who knows, kanske är Chefen 😅 Men du vet kanske vanjig?

vanjig

Registrerad
Meddelanden
40
Tjena hahahah ja svär ja sitter på samma frågor som du , de påminner om chefens sortiment men ändå inte typ , de dök inte så längesedan, ja frågade dem om ja kunde få deras archtype konto men enligt fs var de förbjudet diskutera :( ja beställt frosties kakor från dem , 2 beställningar båda kom fram 3-5 dagar :))

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Tjena hahahah ja svär ja sitter på samma frågor som du , de påminner om chefens sortiment men ändå inte typ , de dök inte så längesedan, ja frågade dem om ja kunde få deras archtype konto men enligt fs var de förbjudet diskutera :( ja beställt frosties kakor från dem , 2 beställningar båda kom fram 3-5 dagar :))
Har du smakat dom? :)

Topp