Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Capfit

Registrerad
Meddelanden
7
In och testa vårt kokain för enbart 250kr ! Vi skickar med FIN mdma på köptet.
Ingen dålig entré alls! Nu gav jag mig tillfälle att faktiskt ta lide kola. Annars är Amfetamin min. Men. Riktigt Nice dos är ju inte fel. Verkligen inte. Och ta nu i beaktning att Jag är lite Mer åt A, men jag gillade det ( med en gin o tonic . Ja. till. A Winner. Men just det. Tillsammans med det medföljande MDMA till så tog det swing. 225 kr. Värt? Ey ja 👍 Och. Sist men m.m. viktigaste av allt. Bra packat. Tack !

Rusjägarna

Registrerad
Meddelanden
6
Tjena alla flugsvampisar !

Vi tackar något hemskt mycket för alla som valt att testa oss under intro veckan så vi bestämt oss för att köra 1 vecka till.
Vi glädjer oss över att inga negativa kommentarer har kommit och att vi kunnat bevisa att det vi säger stämmer.

*HEROIN*
Nu har vi ute något ovanligt bra heroin som vi tycker ni BORDE testa om ni brukar köpa heroin via FS !
Vi garanterar att det är något du lär lägga på minnet efter du testat det. Våra test gubbar gav oss en klar 9/10 av denna produkt och menade att av alla olika heroin vi haft inne senaste 9 månaderna så slår denna allihopa med häst längder.

*AMFETAMIN*
Vi kommer ut med DUNDER Amfetamin imorgon kl 20.00 !
Vi såg att det fanns massor av olika amfetamin på marknaden idag så vi valde att vänta med att hämta in amfetamin tills kvaliten vi fick tag på var 10/10.
Den vi sitter på idag är 10/10, vi vet vad man behöver för att nå ut och våra priser och kvalite kommer bevisa det.

*KOKAIN*
Där ligger två annonser på vårt kokain ute just nu.
Finns många annonser ute på kokain och vi har köpt in 2 olika för att man ska kunna ha möjligheten att välja om man gillar ruset som är lite mer åt det stissiga, där man känner man vill ut på klubben eller om man känner mer för varma inomhus känslan.

-Boliviska kokainet är mer av ett starkt snabbt rus som får en att vilja röra sig och känner sig som kungen i baren.(olika för alla)

- Kokainet 90% är mer åt det "lugna" hållet och ger perfekta ruset som får håret i nacken att resa sig. (olika för alla)

Vi vill "skryta" om några av våra produkter utan att kunna stå för vad vi lovat & sagt.
Vi är inte nybörjare på nätet och kan vår sak.
Vi erbjuder bra service med rätt attityd - Bra stealth utan några misstankar - Postar rätt dagar i rätt tid !

!!!!!!!PASSA PÅ ATT BESTÄLLA OCH FÅ REN FIN MDMA PÅ KÖPET !!!!!!!!!

Vi kommer köra tävlingar varje vecka i olika produkter så håll ögonen öppna

Nu jagar vi RUS !!!!

Mvh Teamet på Rusjägarna

Topp