Rusjägarna
Registrerad
- Meddelanden
- 6
In och testa vårt kokain för enbart 250kr ! Vi skickar med FIN mdma på köptet.
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenIngen dålig entré alls! Nu gav jag mig tillfälle att faktiskt ta lide kola. Annars är Amfetamin min. Men. Riktigt Nice dos är ju inte fel. Verkligen inte. Och ta nu i beaktning att Jag är lite Mer åt A, men jag gillade det ( med en gin o tonic . Ja. till. A Winner. Men just det. Tillsammans med det medföljande MDMA till så tog det swing. 225 kr. Värt? Ey ja 👍 Och. Sist men m.m. viktigaste av allt. Bra packat. Tack !In och testa vårt kokain för enbart 250kr ! Vi skickar med FIN mdma på köptet.
Hur kan ma få kontakt med er? Wickr ? Telegram?In och testa vårt kokain för enbart 250kr ! Vi skickar med FIN mdma på köptet.
Hur kan ma få kontakt med er? Wickr ? Telegram?