Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Womanlylove

Registrerad
Meddelanden
5
Vad är er erfarenhet av AREA_51?

Jag beställde en gång och fick min order, det var ingen större summa.
Ett par veckor senare beställde jag igen... ingenting kom fram trots att brev från flera vendors trillade in under tiden.
Det var för 1500kr, dum som jag var så trodde jag att jag hade förlängt autosläpp.. men icke. Pengarna hade släppts, och där stod jag utan någon vara.
Det har idag gått 18 dagar och trots meddelanden och löften om reship så har jag inte fått någonting.

Jag säger inte att han är röd, men kanske selektiv, speciellt när en ser att beställaren är kvinna och (antar) att jag inte kan in eller ut.
/WL

Kahkelugn

Registrerad
Meddelanden
19

Ett par veckor senare beställde jag igen... ingenting kom fram trots att brev från flera vendors trillade in under tiden.
Det var för 1500kr, dum som jag var så trodde jag att jag hade förlängt autosläpp.. men icke. Pengarna hade släppts, och där stod jag utan någon vara.
Det har idag gått 18 dagar och trots meddelanden och löften om reship så har jag inte fått någonting.

Jag säger inte att han är röd, men kanske selektiv, speciellt när en ser att beställaren är kvinna och (antar) att jag inte kan in eller ut.
/WL
Trist att råka ut för sånt där :( Därför är det ju bra att det uppmärksammas på tex detta eminenta nya forum. Min erfarenhet när man fått orders från flera andra säljare men att någons fattas är att det oftast handlar om scam, oavsett om det är selektivt eller generellt. Och särskilt om säljaren skyller på PostNord etc.. vilket blir motsägelsefullt om andras varor kommer fram 🤔
Vart finns denna vendor? Clearnetsida eller darknet?

Womanlylove

Registrerad
Meddelanden
5
Trist att råka ut för sånt där :( Därför är det ju bra att det uppmärksammas på tex detta eminenta nya forum. Min erfarenhet när man fått orders från flera andra säljare men att någons fattas är att det oftast handlar om scam, oavsett om det är selektivt eller generellt. Och särskilt om säljaren skyller på PostNord etc.. vilket blir motsägelsefullt om andras varor kommer fram 🤔
Vart finns denna vendor? Clearnetsida eller darknet?
Han finns på FS4.0 :(

Womanlylove

Registrerad
Meddelanden
5
Inte fått något än. Jag hade undvikit denna säljare. Att man inte bara kan vara ärlig. Blir så förbannad! :(

Kahkelugn

Registrerad
Meddelanden
19
Inte fått något än. Jag hade undvikit denna säljare. Att man inte bara kan vara ärlig. Blir så förbannad! :(
Jag förstår din frustration. Det enda jag kan ge dig som råd är att hålla dig uppdaterad om gröna säljare här på forumet. Finns flera som är supergröna både på clearnet och darknet om du tittar i forumtrådarna här.
Får inte namedroppa några säljare här tyvärr, men du hittar dem under forumtrådarna.
När sånt där ibland hänt mig, så får jag påminna mig om att det faktiskt inte är typ Hobbex eller Clas Ohlsons webshop man handlar ifrån, samt att ARN (allmänna reklamationsnämnden) ej är någon instans som kan hjälpa till haha.. Nä fan, man får vara källkritisk och läsa aktuella omdömen, hålla sig till erkänt skötsamma säljare men hela tiden vara uppdaterad om några (fler än ngn enstaka, då även köpare bluffar ibland) varningssignaler om uteblivna leveranser dyker upp här i trådarna, vilket kan vara en indikation på att någon börjat missköta sig. Hoppas jag bidrog med någon hjälp i ditt ärende. Snacka runt med systrar och bröder här på forumet så finns det alltid ngn som kan hjälpa tror jag nog.
Glad midsommar (trots allt)
🇸🇪😊🌞
/Kahk El Ugn

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178

/WL
Tråkigt att höra Woman! Jag har endast bra erfarenheter utav Area51. De till och med hjälpte mig med en sak precis när de dök upp på FS4. Du kan väl skicka ett medd. till mig Woman? Så kanske jag kan hjälpa till på något sett.

Mvh Oldfield

Topp