Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Bästa tjacket just nu? (Augusti 2022)

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Måste tyvärr klaga på grinchens tjack, snabb leverans och kung stealth. Å torrt. Men var väldigt vekt, fått lov å bomba mkt å sniffa. Besviken, Förut när jag köpt hans från fs tiden var de ett av de bästa. Lade mina sista pengar på detta. Inge illa mot Grinchen men måste va ärlig hur det är enligt mig.

grinchen

Registrerad
Meddelanden
6
Måste tyvärr klaga på grinchens tjack, snabb leverans och kung stealth. Å torrt. Men var väldigt vekt, fått lov å bomba mkt å sniffa. Besviken, Förut när jag köpt hans från fs tiden var de ett av de bästa. Lade mina sista pengar på detta. Inge illa mot Grinchen men måste va ärlig hur det är enligt mig.
Hej kompis. vad har du för ordernummer ?
Om du nu har köpt något du är missnöjd över, varför har du inte kontaktat oss isåfall ? :)
Mvh Grinchen

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Hej kompis. vad har du för ordernummer ?
Om du nu har köpt något du är missnöjd över, varför har du inte kontaktat oss isåfall ? :)
Mvh Grinchen
Jag fick det igår sen for jag till en vän å vart där för å testa det, sen tänkte jag väl att jag skulle få svar, "du har fått varan å den är bra" som en del vendors är, ber om ursäkt att jag drog dig över en kam, för vet du är hygglig av rang, när jag fick mitt första köp va dig på fs4 beslagtaget med ny reggad account, så erbjöd du pengarna tillbaka, det värmde verkligen, när man bli trodd och behandlas bra. Men jag tar å skriver ett mail på proton till dig ifall det är lugnt 🙂.

Mvh

Malmoexpressen

Registrerad
Meddelanden
14
Bästa jag provat är från swedrugsamf på wicker.

Alla shoppar bankar skiten för mkt. Köpte en 5a och den var som en 20a i jämförelse

baccara

Registrerad
Meddelanden
8
Kvalitén på tjacket har störtdykt, har provat BabasDroger, Drogify & FinSmakaren och jag tycker inte att det håller måttet. Men det blir väl såhär när handlarna konkurrerar om kunderna så sänker man priset, och nu går ju tjacket för kaffepengar så det är ju prisvärt alla dagar i veckan, men jag hade gärna pröjsat det dubbla om det var samma varor som FS2 eran. Nu har jag beställt ifrån Tyskland istället för att se om det är någon skillnad, blev besviken av den senaste påsen som var ifrån FinSmakaren så ville testa något nytt. Babas&Drogify håller samma linje imo.

lringo

Registrerad
Meddelanden
14
Någon som kan hjälpa Borlänge eller Örebro eller där i mellan "åker tåget " så hör av dig beelsebul666.

Meddelanden
8
Ja de är riktigt vidrig stil av Oldfield. Det finns bara en swedrugsamf. Man behöver inte många IQ för att förstå att någon som KAPAR ETT WICKR NICK
DÖPER SIG TIll swedrugsamfeta är en hustlande bedragaare.

Flera av mina vänner inklusive jag blev Scammade av dina sluga trix

Topp