Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Grön BalkanExpress

Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

Spiken

Verifierad
Meddelanden
41
Handlade mycket piller av dessa (inte nyligen) men för mig har de varit en supergrön vendor sedan flera år. De finns på Archetyp Market.

MrBald

Registrerad
Meddelanden
3
En av de mest seriösa aktörerna. Leveranstid och kundsupport är oslagbar. Lägg där till otroligt bra säkerhet.
Söker du piller och röka, leta inte vidare, du har hittat rätt.
/cnc51034@protonmail

Mac82

Registrerad
Meddelanden
15
Done! Men ingen bekräftelse på order ännu. Ifs bara gått en dag,har nog blivit lite bortskämd på den fronten.
Eller så skickar de inte ut sånt.
Säkerhets policy perhaps?
Skötsamma så länge de levererar, bara vänta o se.
Dom skickar inte ut sånt, jag gjorde min första beställning där nyligen. Blev lite lång leveranstid (8 arbetsdagar) men tror det hängde ihop med att dom tydligen bytte personal i samma veva+ varannandagsutdelning. Så dom är gröna iaf och var schyssta på mailen

Enchantress

Registrerad
Meddelanden
3
av strulputtar! Beställer aldrig mer av dem!!! Beställde 65 Ksalol till en vän jag tål ite slåra,att landa på och 410 Bensedine till mig och en annan polare och får allt i Ksalo - 1 kartal. Mejade dem genast och erbjöd mig att skicka tillbaka dem för alpra får jag utslag runt hela munnen av och dom smkar f-n så vi 2 kör på Bensedine eller Lora. Först lovar han mig en reship men för att senare total vända och vägrade låta mig få pengarna eller en reship och vid den tiden var hans ursäkt om dålig old news. Mejlade en bild på ordern till idioten och som svar får jag negativt omdömme. Hade handlat av dem ofta och trots att det tog tid fick alpran gå till autosläpp men bestred Bensedinen i 5 dagar lugn att dom skulle komma men posten kommer kl 17 och autosläppet var en drygt 1,5 timme tidigare, har handlat en hel del av dem när han berättade om personalstrul när jag undrade vart min order som tog över en vecka att få. synd om dom handlade för 6000:- förra månaden och det blir omkring 9000:- nu över jul så han torskade 15000:- på att förlora mig. Jösses sånt jäkla nöt!

Topp