Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Grön Bazarenhuvudstaden

Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.
Betyg
5.00 stjärna (s)

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Seriösa aktörer med ett ganska brett utbud. Trevliga och hjälpsamma på Pm. Personligen har jag endast provat deras dödskallar ( fina E ), men kommer inom det närmsta även ge en recension på deras Geogia Pie Cali weed. Återkommer med recension 👍

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Seriösa aktörer med ett ganska brett utbud. Trevliga och hjälpsamma på Pm. Personligen har jag endast provat deras dödskallar ( fina E ), men kommer inom det närmsta även ge en recension på deras Geogia Pie Cali weed. Återkommer med recension 👍
Update: Geogia Pie Cali weedet var topgräs! Riktigt fina små nuggets med noll kvistar o skit kom hem. Beskrivningen på annons stämmer till punkt o pricka. Ett härligt gräs jag rekommenderar starkt. Säljaren lika så 👌

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nu börjar det väl lukta reklam här men 😅 Ifall ni är ute efter bra gräs och/eller bra E. Bazaren har! Tänkte tests deras MDMA också i det närmsta :)

Men gott folk, try dem. Skyll på mig sen om de skitet sig.

Topp