Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

metylkatten

Registrerad
Meddelanden
3
Kan börja tråden med min recension på deras amfetamin originellt skriven på Catharsis forum.
kittycrack recenserar
- /u/BLACKLIST's TJACK

[Annons]: /item/6edb25a5-9fb7-445e-ad17-6903709b6733

Varning! - Alla beskrivna effekter är subjektiva, effekt varierar från person till perspn. Varning!

[Doft]
: 3.0/10.0 [*1]
[Konsisten]: Kompaktare smet, lite pudrig när den torkar.
[Smak]: Ej smakat.
[Eufori]: 7.5/10.0
[Koncentration]: 8.0/10.0
[Stiss]: 2.0/10.0 [*2]
[Paranoia]: 1.2/10.0

[Noteringar]
[*1] Doftade faktiskt lite hasch när jag först öppnade påsen och luktade, varav 3 andra som fick lukta och noterade samma vilket va lite kul.
[*2] Blev inte så "tweakig" som man kan bli av vissa sorter som har bl.a för mycket koffein eller koffazon, rent rus.

[Allmän recension]
Bra amfetamin, bra pris. Blir "gul/rosa" när det oxiderar, löser sig rätt okej men ärligt blir det väldigt grumligt.
Min partner säger att den sexuella delen så har hen aldrig reagerat så på väääldigt länge, men tycker själv att libido nivån va snäppet lägre.
Paketet eller stealthen samt allt annat kan jag inte klaga på, /u/BLACKLIST har varit väldigt hjälpsamma och trevliga.
Min partners ord "jag vill beställa 50g av detta och ha en orgy", öööh gör vad ni vill med den informationen?

* recensionen kan/kommer att bli redigerad under loppet av användandet.

Topp