Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Finns på DF. Tokgröna! 👍 Trevliga att ha o göra med och inget strul. Snabb som tusan samt riktigt bra stealth, inga vita " knarkbrev " här inte. Har testat deras hasch och gräs, potenta båda två, Haschet är som Standard plus med råge, och gräset är fint kurerat o vackert samt smakar gott :) Helt klart prisvärda båda två 👍
Rekomenderar varmt Bradko.

Lowkeysmokerrr

Registrerad
Meddelanden
1
Måste med gröna dessa herrarna.
Kvalite top ! Dem fick in en ny hasch sort.. längesen man fick röka sådär bra hasch. Amfetaminet på deras nya batch … asså sjuuuk !

Väldigt trevliga och stealthen var TOP
supersnabb leverans inga PN beskyllningar här inte .

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Finns på DF. Tokgröna! 👍 Trevliga att ha o göra med och inget strul. Snabb som tusan samt riktigt bra stealth, inga vita " knarkbrev " här inte. Har testat deras hasch och gräs, potenta båda två, Haschet är som Standard plus med råge, och gräset är fint kurerat o vackert samt smakar gott :) Helt klart prisvärda båda två 👍
Rekomenderar varmt Bradko.

Menar du med DF = Drogforum.org med admin Popeye?

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Ja precis, Drogforum.org. Jag är verkligen inget fan av sidan, men Bradko är reko 👍

Tack, måste kolla. Det är ju nu flera år sedan ett par vendors gick ut med att DF skulle va 100% scam så vart förvänad över att du fått en leverans.

T ex ligger det en annons till grinchen.org på DF's webbplats, den är fake. Grinchens riktiga webbplats är grinchen.net - den som beställer från grinchen.org får inga grejjer. Ska varit dito med Drugify där det låg annonser mot en falsk sida ett tag.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Ofan, det är så illa :/ Jag ska va tydlig med att mina beställningar var utom DF. Men de sa de fanns där.

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
32
Ska testa dessa.. Var finner man dem? Kollade om de fanns på Archetyp men där hittade jag dem inte.

Vet inte vad admin-Janne sagt men tror man får skriva vart man hittar vendors så länge det inte är en säljdrivande annons.

Ritazina

Registrerad
Meddelanden
6
Topp