Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Vet inte om jag måste presentera mig själv men jag har gått
ett ett par, tre mil i dom här skorna ock efter att jag komm it i kontakt med grabbarna på Capfit är jag tveksam till att jag någonsin kommer att beställa någon annanstans.
Gjorde en standard prov beställning på deras sortiment och ta det försiktigt med Pak.Syra varorna...kändes som att bli av med oskulden...tjacket de hade räddade mig från andnings uppehåll och det sällan beskådade högkvalitativa rökat vaggade mig gott till sömns......
Otroligt trevlig, top kvalitet, hjälpsam och det såg ut som brevet kom från försäkringskassan.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Instämmer med lucces inlägg. Kan också intyga att dessa är helt legit! 👍De har lite flytande sortiment, alltid bra grejer, enkla att ha o göra med och postar med bra och anonym stealth.

autodidak

Registrerad
Meddelanden
15
Halt klart spännande utbud fick listan efter förfrågning, svarade direkt i kundtjänsten och svarade direkt efter mottagen transaktion..verkar lovande. Uppdaterar löpande.

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Vet inte om jag måste presentera mig själv men jag har gått
ett ett par, tre mil i dom här skorna ock efter att jag komm it i kontakt med grabbarna på Capfit är jag tveksam till att jag någonsin kommer att beställa någon annanstans.
Gjorde en standard prov beställning på deras sortiment och ta det försiktigt med Pak.Syra varorna...kändes som att bli av med oskulden...tjacket de hade räddade mig från andnings uppehåll och det sällan beskådade högkvalitativa rökat vaggade mig gott till sömns......
Otroligt trevlig, top kvalitet, hjälpsam och det såg ut som brevet kom från försäkringskassan.
Kul och tack för tips!

Får jag fråga hur du kom över denna Mail från
första början? :)

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Även om Du har missat det så ligger min mail ute på nätet och onämda inviteforum... Precis som flera andra vendors uppmärksammade det och gav mig möjligheten att prova sortimentet gjorde även Capfit så.

Senast ändrad:

Bambu

Registrerad
Meddelanden
12
Grönar härmed Capfit 👍 Riktigt bra Paki och trevligt gräs. Bra anonymt packat, tog lite tid men det kom fram iaf. :)

Bamsen1

Registrerad
Meddelanden
10
Verkat konstigt... :/ ska se om jag får tag i hen. Återkommer!
Hur har det gått? Fått tag på Capfit?

Uppdate på mitt case:

Capfit hörde av sig igår och skyllde på att en vän skött hans business medans han varit ”borta” och vännen hade tydligen inte skött det hela särskilt bra.. flera hade drabbats av uteblivna leveranser.
Han lovade att han skulle posta det jag betalt för plus kompensation till mig idag.
Idag har jag dock inte fått några svar på mailen från Capfit.. Märkligt då hen skulle hört av sig i förmiddags.
Återkommer hur det gått.
Är tyvärr inte hoppfull..

Topp