Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.
Betyg
3.00 stjärna (s)

Icekush

Registrerad
Meddelanden
18
Någon som handlat Alpra sista tiden därifrån? Sett blandade recensioner på både utseendet på kartorna samt styrkan.. Samt vissa som inte fått sina beställningar?

Senast ändrad:

etanol

Registrerad
Meddelanden
2
Tycker det är jättekonstigt att det är så många som har dåliga erfarenheter av dozemeto! Jag har lagt många ganska stora beställningar och aldrig haft några problem alls.

BamBam

Registrerad
Meddelanden
5
Via vilken sida har du gjort din beställning? Är det från DF då det är en scam sajt så blir folk lurade där, är det från andra ställen så är de gröna. Vilken mail eller URL adress använde du för att komma i kontakt med de så kan vi jämföra det från DF och se vilka är scam?

bongzilla

Registrerad
Meddelanden
6
Gjorde en beställning av dozemeto på FS och det kom två dagar senare. Så snabbt brukar aldrig leveranserna komma där jag bor. Så om det har varit mycket för Posten med valet så verkar det löst nu.

Resonans

Registrerad
Meddelanden
1
Beställde via proton och Df. Inte fått några varor på 14 dagar. De vill att jag ska lägga en beställning. Avvaktar nog med det.

Senast ändrad:

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
32
@Resonans det är som @Ritazina skriver, det är inte riktiga Dozemeto på DF och det har också varit scammers som mailat och påstått de är Dozemeto och försökt sälja.

Här finns varningstråden om Drogforum. 👉

Så blåst har du nog blivit men inte av Dozemeto, du ska lära dig handla på Archetyp Market - där finns ju paradiset, allting funkar, alltid. Säkert och tryggt. :) Ta dig lite tid och lär dig få in på darknet, du kommer inte ångra dig!

Ritazina

Registrerad
Meddelanden
6
@Resonans det är som @Ritazina skriver, det är inte riktiga Dozemeto på DF och det har också varit scammers som mailat och påstått de är Dozemeto och försökt sälja.

Här finns varningstråden om Drogforum. 👉

Så blåst har du nog blivit men inte av Dozemeto, du ska lära dig handla på Archetyp Market - där finns ju paradiset, allting funkar, alltid. Säkert och tryggt. :) Ta dig lite tid och lär dig få in på darknet, du kommer inte ångra dig!
När ”DF dozemeto kom” brast ja lite i skratt då personen erbjöd spårbart paket. Bara där . plus att den riktiga dozemeto skulle aldrig orka med ” df folkets dumma frågor”

Frågan är vill inte df växa vad är dem rädda för ?
Eller är det bara ren girighet

Senast ändrad:

Lunkan

Registrerad
Meddelanden
2
Har alltid köpt av dom via FS3 och FS4 och sen såg jag att dom även fanns på DF nu, la en ganska stor beställning där. Runt 2k betalade jag. Efter att jag skickat betalningen, så har dom inte svarat... Detta var igår, så jag verkar inte kunna förvänta mig något paket... Riktigt tråkigt.

Vet inte vad jag fick för mig, istället för att köra via FS4 som vanligt. Men aja, går ju inte att vända sig till konsumentvärket precis... Men en läxa har man fått lära sig i alla fall.

tjackalck08

Registrerad
Meddelanden
3
La en beställning på ca 7k från df, direkt efter betalning bröts kontakten och inga varor har kommit.
Om man kolla på dom olika shopparnas trådar bl a dozemetos så är alla inlägg numrerade precis som här, och ca varannat inlägg på dessa scam shoppar stoppas, så det är tydligt att dom döljer dåliga recensioner.
Så dozemeto på df är röda samt hela jävla forumet. 🤡

Lunkan

Registrerad
Meddelanden
2
La en beställning på ca 7k från df, direkt efter betalning bröts kontakten och inga varor har kommit.
Om man kolla på dom olika shopparnas trådar bl a dozemetos så är alla inlägg numrerade precis som här, och ca varannat inlägg på dessa scam shoppar stoppas, så det är tydligt att dom döljer dåliga recensioner.
Så dozemeto på df är röda samt hela jävla forumet. 🤡
Ah fyfan alltså, riktiga lallare.. Håller på och söker bland mina bekanta och bekantas bekanta om någon vet vem dom ör. Börjar sakta men säkert komma närmare folk som vet.. Så dom kommer inte direkt komma undan med detta....

Elf

Registrerad
Meddelanden
3
La en beställning på 510st i fredags, 'Doz' har aldrig krånglat tidigare när jag handlat av honom, inte en endaste gång. Blir lite bekymrad nu när jag läser att en del här påstår att de inte fått beställningen i fråga.
Någon som beställt denna veckan och fått leverans? I så fall hur lång tid tog det?

Hoppas bara det är posten som är seg. Dozemeto har skött sig ypperligt tidigare, framför allt under FS3-tiden.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Min polare fick hem 105 st Bensedin denna vecka, beställde typ mån, framme igår fre. Fast lika dålig steatlh som vanligt tyvärr. Därför jag inte handlar därifrån, fantastiska priser o så, men väger inte upp flr mig.

Elf

Registrerad
Meddelanden
3
Min polare fick hem 105 st Bensedin denna vecka, beställde typ mån, framme igår fre. Fast lika dålig steatlh som vanligt tyvärr. Därför jag inte handlar därifrån, fantastiska priser o så, men väger inte upp flr mig.
Det skulle kunna ha att göra med att posten inte delas ut varje dag här, torsdag men ej fredag. Så med tanke på det du skriver verkar det som att det är på väg bara att det tagit lite längre tid än vad Doze vanligtvis håller för tempo. Så tack för infon, den var guld värd. :)

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Det skulle kunna ha att göra med att posten inte delas ut varje dag här, torsdag men ej fredag. Så med tanke på det du skriver verkar det som att det är på väg bara att det tagit lite längre tid än vad Doze vanligtvis håller för tempo. Så tack för infon, den var guld värd. :)
Då har du det förhoppningsvis på mån. Håller tummarna :)

Topp