Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Drugify (knarkimperiet.com)

hejkorvenbajs1

Registrerad
Meddelanden
1
Om jag vill beställa hur går jag tillväga för att det ska vara "säkert" behöver man tänka på något? VPN eller så?

S.F

Registrerad
Meddelanden
15
Beställ inget från Drugify, de kommer blåsa dig förr eller senare. RÖD!

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Vi kan meddela att en granskning av bland annat KNARKIMPERIET.com/Drugify kommer läggas ut här inom kort.

Vi är 9st som tillsammans och i samförstånd valt att göra en granskning av främst svenska vendor’s, men även ett par utländska.

I granskningen så har vi alla 9 gjort en egen order till en och samma vendor. Vi startade granskningen 3 månader innan 2023 skulle börja. Vi lottade i vilken ordningsföljd vi skulle beställa sen så började dem 3 första i månad oktober lägga sina ordrar, dem 3 nästa la sina ordrar i månad november och dem 3 sista gjorde sina ordrar i månad december.

Samtliga gjorde ordrar på max.1000kr.
Beställ inget från Drugify, de kommer blåsa dig förr eller senare. RÖD!

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Vi bryr oss egentligen inte om varorna eller pengarna som används. Själva syftet med vår granskning är att vi vill se en ärlig marknad där man får det du betalar för. Vi som började granskningen var 9 personer men vi letar redan efter fler som vill hjälpa till och vill samma sak som The 9nth Gate. Är du intresserad av att på något sätt hjälpa oss så kommer ni att kunna ta kontakt med oss genom en mail som vi kommer posta här inom kort.

Tack för oss och på återseende!

Med vänlig hälsning, The 9nth Gate

EzcudoNr1

Registrerad
Meddelanden
4
Hej. Intressant läsning. Då jag själv märkte av ett mönster där det regelbundet försvann paket från olika vendors, drogify ör inkluderade de också. Det lustiga var att det ofta blev fel från ovan nämnda leverantör när 80mg oxycontin var inblandat. Då blev det ju oftare högre summor också. Trots mail kontakt med dem, där jag förklarade att jag har ett företag som i snitt får ca 25-50 leveranser i veckan, så har postnord inte bommat en gång. Schenker en gång kört en värmepum till fel ort! Så vägrade de att ens ge en form av kompensation… Så det låter ganska osannolikt att ca 15-20% av deras leveranser försvinner… ännu värre om 50% av leveranserna med oxy! Då har de någon på packen med för långa fingrar annars:) Men hör var det blankt nej till kompensation.. Det roliga ör att när jag gjorde 5:e beställningen från mupparna hände samna sak. Först beställningen med 80mg oxy 10 eller 20st +. Lite ladd och benso, så blev denna också borta.. Men när jag skickade samma mail till dem som till drogify/knarkimperiet, så fick jag till slut allt hemskickat (efter någon veckas disskusion) så där ör det skillnad. Så jag håller 100% med eran undersökning. Visst kommer ni som handlar att få en del paket, men de har en regelbunden felmarginal som är systematisk. Jag vet 2st Vendors som varit 100% sedan 2015. Men ska bli intressant att följa eran utredning. Samt jävligt gott att detta kommer fram till samtliga, som kommer att bli blåsta med 100% tillslut.

Tack för ett bra inlägg😎

astar911

Registrerad
Meddelanden
5
Dom är gröna gjorde en beställning och handlat från dom både på fs3 och fs4 och fick levererat i veckan dessutom väldigt trevliga

Kkkakan

Registrerad
Meddelanden
14
ngn mer som kan gröna knarkimperiet på clearnet? Måste hitta ny vendor du när mupparna inte fungerar 😕

Topp