Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.

hejsansvejsan

Registrerad
Meddelanden
4
Jag har beställt av Drugify för en vecka sedan nu, via deras clearnet-sajt. De skickade ett bekräftelsemejl om att "beställningen är klar" men har inte fått något ännu och det går inte att mejla dem heller, mejlet kommer inte fram såattsäga... Bör jag vara orolig?

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Jag har beställt av Drugify för en vecka sedan nu, via deras clearnet-sajt. De skickade ett bekräftelsemejl om att "beställningen är klar" men har inte fått något ännu och det går inte att mejla dem heller, mejlet kommer inte fram såattsäga... Bör jag vara orolig?
Har du använt rätt mailadress - knarkimperiet@protonmail.com

Tjackstolle

Verifierad
Meddelanden
14
Samma som hänt mig två gånger, blåst på sammanlagt två tjugor. Skulle aldrig kunna få tillbaka ett förtroende för honom eller dem, dessutom så jävla uppkäftiga dessutom, det blir dom först när man hamnar i nått sånt här med dom, innan när allt går deras väg så är dom nästan äckligt trevliga. Fattar inte hur dom kan få vara kvar på säljar sidor för dom har varit i rejält blåsväder förut också

Malle

Registrerad
Meddelanden
1
Dom är gröna, beställde nu i somras och det var lång leveranstid, typ 2 veckor.
Vet inte om det var postnord som krånglade men drugify är iaf snabba och schyssta på mailen 👍

Har handlat av Drugify nagra manader pa AT nu och bara bra att saga, sist nu fick jag leveransen pa tva dagar..
Prudukterna ar alltid enligt beskrivning och haller bra kvalitet!
Dom ar helt grona och jag kan rekomendera dom.

hejsansvejsan

Registrerad
Meddelanden
4
Samma som hänt mig två gånger, blåst på sammanlagt två tjugor. Skulle aldrig kunna få tillbaka ett förtroende för honom eller dem, dessutom så jävla uppkäftiga dessutom, det blir dom först när man hamnar i nått sånt här med dom, innan när allt går deras väg så är dom nästan äckligt trevliga. Fattar inte hur dom kan få vara kvar på säljar sidor för dom har varit i rejält blåsväder förut också
Fan också :( Har betalat tusentals kronor då de "rekommenderades" så starkt överallt :(

Granit8

Registrerad
Meddelanden
4
Grönaste tryggaste och utan tvekan bästa kvalit'e på ja någonstans. Stort plus dom driver knarkimperiet med för dom som ej håller till med darknet, stort plus idag. Helt otroligt kundbemötande.

10/10 av Granit8

Mandala

Registrerad
Meddelanden
16
Beställde i söndags,landade igår tisdag. Rekordsnabbt med andra ord.
Tack Drugify för en räddad helg.
Säger bara,,(eller snarare sjunger,Speedy gonzales Speedy gonzales, du äger just;)
That's it my friends.

lillemahn

Registrerad
Meddelanden
13
Vet inte vem i kedjan på drugify som inte kan sköta sig men små trams ordnar på 5:eek:r med tjack för nån slantar verkar vara lockande nog för dom att blåsa en på, dåliga svar på kundsupporten tex "vi vet att det kan vara jobbigt att vänta ibland" hahaha sämsta vendorn någonsin

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Jag har alltid fått mina beställningar, bara gjort några få, men vet att skrevs mkt negativt om denna vendor i fs forumet back in the day å då köpte jag aldrig av han.

MrBald

Registrerad
Meddelanden
3
Handlat från drugify (knarkimperiet) 2-3 ggr i månaden senaste året. Allt från några gram till hekton men både speed och hasch.
Kan säga så här.
Jag behöver ingen annan, levererar alltid oväntat bra kvalité till ett bra pris. Har på senaste enbart använt clearnet sidan. När man beställer så ofta som jag är det som gjort att det går snett någon gång. Beställde (då för första gången) 1 hg röka som inte dök upp. Dom skickade 50g i ersättning. Jag tvivlar inte en sekund på att det var posten som tappa bort försändelsen.
La en beställning nu igen för ca en timme sedan. Orderbekräftelse kom på protonmailen. Kommer ligga i lådan på fredag.
GRÖNARE KAN INGEN VARA
/cnc51032@protonmail.com

Mackejunior

Registrerad
Meddelanden
12
Flaggar rött ! ⛔️⚠️VILL VARNA SAMTLIGA FÖR DRUGIFY ⚠️

personen blåste mig på några tusen , dröjede ut de så beställningen tillslut försvann på archetyp. Drugify blev av med sin FE på archetyp eftersom han misskötte den. Sitter och smutsar ner archetyp med sitt namn. Men sån smutsig hus****** som han så passar de han .
Han påstår sig att brev ibland kan ta upp till några veckor ! Vilken idiot .. om han skickar de ifrån där han sitter.

Vänner som handlat av lallare säger själv denna snubben har skit produkter.
Påstår sig ha 7 olika amfetamin sanningen är max 2 olika. Sen är resten av dem 5 ” sorterna” bankade med olika preparat,

Som sagt är de någon som vill ha information om säljaren DRUGIFY. Skicka ett pm ;) dags för han och betala för sina handlingar !

Senast ändrad:

Mackejunior

Registrerad
Meddelanden
12
Som ja skrev .. selektiv..
HAN ÄR INTE GRÖN . , hans blåsningar ökar. Läs hans review på Archetyp.
Ni är för snälla med ” jaja paketet kom aldrig, attans vad tråkigt”

i helvete heller ett brev tar max 2-3 dagar! Inom svensk post om du inte bor långt ut i skogen.

Har säkert beställt 50 gånger av olika svenska säljare, vi snackar större bes med .

ENDAST DRUGIFY blåste en .
Jag var tillräckligt snäll och gav han 2 månader på sig och göra rätt för sig !

Senast ändrad:

Mackejunior

Registrerad
Meddelanden
12
JA , vänta och se men kan han smutsa ner Archetyp med sitt namn så kan han nog smutsa ner hans ” clearnet sida ” med.

Han kör med: vänta och se de är
Postnord, postnord har just nu problem bla bla bla sen skickar han artiklar som han googlar fram om postnords strul då och då . Ironiskt för postnord ha lev alla mina paket, utan problem, men just DRUGIFYs paket kom aldrig, sanningen är att han valde och blåsa folk när han hade FE

Ja fick verken ersättning eller något paket av van. Det var mer : jaha så kam det bli ibland..

Ja ger gärna ut information om denna slaif torsken Drugify.
Detta är en person som blir bajsnödig för folk som kör.
Han skulle kunna kasta sin mamma under bussen, för rädda sig själv. Han är en sån person som skumle tagit en p-18 ifall någon utmanade han
(Sånt smuts som han är)

Senast ändrad:

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Vi kan meddela att en granskning av bland annat KNARKIMPERIET.com/Drugify kommer läggas ut här inom kort.

Vi är 9st som tillsammans och i samförstånd valt att göra en granskning av främst svenska vendor’s, men även ett par utländska.

I granskningen så har vi alla 9 gjort en egen order till en och samma vendor. Vi startade granskningen 3 månader innan 2023 skulle börja. Vi lottade i vilken ordningsföljd vi skulle beställa sen så började dem 3 första i månad oktober lägga sina ordrar, dem 3 nästa la sina ordrar i månad november och dem 3 sista gjorde sina ordrar i månad december.

Samtliga gjorde ordrar på max.1000kr.

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Vi bryr oss egentligen inte om varorna eller pengarna som används. Själva syftet med vår granskning är att vi vill se en ärlig marknad där man får det du betalar för. Vi som började granskningen var 9 personer men vi letar redan efter fler som vill hjälpa till och vill samma sak som The 9nth Gate. Är du intresserad av att på något sätt hjälpa oss så kommer ni att kunna ta kontakt med oss genom en mail som vi kommer posta här inom kort.

Tack för oss och på återseende!

Med vänlig hälsning, The 9nth Gate

Topp