Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Aa förstår er , men priserna har gått ner rejält på tjo , hg på fs4 går för 4200 liksom de blir 42 kr /g , vet i Gävle hg tjo kassan går för 25k snacka om sjuka marginaler också jäkla konkurrens
Jo du har helt klart en poäng där. Jag har tänkt lite i dom banorna idag, när folk i vanlig ordning klagade på bensinpriser, bröd o hur allt blivit så dyrt. Och visst har det mesta blivit riktigt mycket dyrare. Men inte knark inte, är ju 90-talspriser på t.ex röka, till och med billigare. Och tjack har ju gått ner typ 2/3-delar.

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
I min ålder vill man inte dansa hela natten, selektiva eller inte : -mig har de inte selekterat iaf.

Topp