Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Erfarenheter av utländska vendors?

baccara

Registrerad
Meddelanden
8
Godkväll. Jag har handlat en del amfetamin, alltid endast handlat ifrån svenska vendors då risken att en beställning inte skulle komma fram är väldigt nära noll så har det bara fortsatt. Men jag tycker inte att svenska vendors beskrivningar av amfetamin stämmer riktigt, allting är premium/AAA+++/bästa kvalité/OSV OSV OSV men det är det ju inte även om det är EXTREMT prisvärda grejer när tior går för runt 800kr och en femma på gatan kostar mig 1000kr. Det absolut bästa amfetamin jag fått i mig var en kamrat som beställt hem ifrån Tyskland på Silk Road utgåva 1 och det fick mig att undra om folks erfarenheter av att handla ifrån utländska vendors, har ni blivit av med beställningar eller finns det några källor som är lika säkra som att handla inrikes? Jag handlar endast i lägre kvantiteter (<20g) amfetamin men alla erfarenheter är välkomna.

Mvh

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Godkväll. Jag har handlat en del amfetamin, alltid endast handlat ifrån svenska vendors då risken att en beställning inte skulle komma fram är väldigt nära noll så har det bara fortsatt. Men jag tycker inte att svenska vendors beskrivningar av amfetamin stämmer riktigt, allting är premium/AAA+++/bästa kvalité/OSV OSV OSV men det är det ju inte även om det är EXTREMT prisvärda grejer när tior går för runt 800kr och en femma på gatan kostar mig 1000kr. Det absolut bästa amfetamin jag fått i mig var en kamrat som beställt hem ifrån Tyskland på Silk Road utgåva 1 och det fick mig att undra om folks erfarenheter av att handla ifrån utländska vendors, har ni blivit av med beställningar eller finns det några källor som är lika säkra som att handla inrikes? Jag handlar endast i lägre kvantiteter (<20g) amfetamin men alla erfarenheter är välkomna.

Mvh
Jag undrar precis detsamma! Så blir spännande att höra andras erfarenheter från forumet här 😊

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Rent teoretiskt ska de inte vara nå konstigheter att beställa från länder inom Europa, skriver säljaren adressen på rätt sätt och har god stealth kommer det oftast fram inom 1-2 veckor, Tullen lägger mer fokus på Större paket och undersöker gods som är spårbart och misstänks innehålla kvantiteter som sticker ut i mängden, det finns varken tid eller resurser att gå igenom alla tusentals brev som anländer varje dag, andra länder utanför EU som T ex USA är det större risk för beslag då majoriteten av "knark brev" som anländer till Sverige från länder utanför EU oftast är av större kaliber dvs större mängd som är ämnat för försäljning och inte vardagligt bruk, vilket är av större intresse för Tullen. En annan sak att tänka på är att skippa spårbart brev då Tullen lägger mer tid på att undersöka paket som tycks innehålla något av värde , samt att brevet tar en annan rutt och risken att bli scannad ökar då breven samlas i en mindre kvantitet. Har läst en del recensioner om tjack som beställt från Tyskland och ibland tar det 2 veckor men kan åxå landa på 4 dagar innan man får sin produkt. Är duktigt sugen på köpa då priserna är helt insane. Blir nog en order nästa månad, återkommer med info hur det gick osv. Fridens!

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Rent teoretiskt ska de inte vara nå konstigheter att beställa från länder inom Europa, skriver säljaren adressen på rätt sätt och har god stealth kommer det oftast fram inom 1-2 veckor, Tullen lägger mer fokus på Större paket och undersöker gods som är spårbart och misstänks innehålla kvantiteter som sticker ut i mängden, det finns varken tid eller resurser att gå igenom alla tusentals brev som anländer varje dag, andra länder utanför EU som T ex USA är det större risk för beslag då majoriteten av "knark brev" som anländer till Sverige från länder utanför EU oftast är av större kaliber dvs större mängd som är ämnat för försäljning och inte vardagligt bruk, vilket är av större intresse för Tullen. En annan sak att tänka på är att skippa spårbart brev då Tullen lägger mer tid på att undersöka paket som tycks innehålla något av värde , samt att brevet tar en annan rutt och risken att bli scannad ökar då breven samlas i en mindre kvantitet. Har läst en del recensioner om tjack som beställt från Tyskland och ibland tar det 2 veckor men kan åxå landa på 4 dagar innan man får sin produkt. Är duktigt sugen på köpa då priserna är helt insane. Blir nog en order nästa månad, återkommer med info hur det gick osv. Fridens!
Tusen tack för svar!! 😃 ska lägga en beställning om 2 veckor cirka tänkte jag men funderar på att hellre beställa från Tyskland istället för Holland då jag tror det är större risk det fastnar från Holland som är högriskland.

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Ja Tyskland är att rekommendera då Holland lätt förknippas med just drugs, Berätta gärna hur det gick :)

baccara

Registrerad
Meddelanden
8

Vad händer då om tullen skulle hitta grejerna av en händelse? Ingen större mängd säg 10-20g amfetamin? Man har väl inte gjort något olagligt förns man har varorna i sin ägo, så konfiskerar dom bara grejerna får man veta något?

LingonGrova

Verifierad
Meddelanden
31
Vad händer då om tullen skulle hitta grejerna av en händelse? Ingen större mängd säg 10-20g amfetamin? Man har väl inte gjort något olagligt förns man har varorna i sin ägo, så konfiskerar dom bara grejerna får man veta något?
Ja tror det är lungt inom den mängden ändå! Bara att neka om det blir taget, tror inte dom pallar lägga så mycket resurser på sån mängd, dom vill fånga dom ”stora fiskarna” skulle jag gissa på iallafall

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Ja, polisen hör av sig via brev eller slår eller slår en pling, bara till att spela dum så kan dem inte göra så mkt, har en försändelse som snuten fick vantarna på, 10g tjo och 2 sub, dock va det mitt ex som lämna in skiten på stationen när jag satt frihetsberövad, tots detta kunde ja fortsätta beställa till samma adress utan konstigheter, kanske lite naivt hehe men kändes lugnt då jag endast fick ett samtal där dem fråga om det va mitt, efter ja neka så dem snällt att substansen kommer förstöras, kantigt..

baccara

Registrerad
Meddelanden
8
Drog en beställning från Tyskland igår, minimal mängd mest för att testa bara, ;) uppdaterar när jag får det eller inte :))
Kom det fram något? Och vad för något? Jag la precis en order ifrån ett EU-land (ej Holland) då jag blev så besviken på senaste påsen jag fick hem av en svensk vendor, nu har jag hunnit testa 3 olika svenska vendors på Archetyp och jag tycker faktist inte att kvalitén håller måttet. DOCK, så pröjsar jag också mindre än halva priset av vad jag får betala på gatan så det är ju inte dåliga affärer. Dom flesta verkar ligga på ca 600kr/10g, den dyraste jag beställt var 690kr/10g och den var svagast hittils. Jag handlade länge utav Narcos på clearnet (finns ej kvar) då la jag 1700kr/10g men då reste sig nackhåren nå förbannat, och det krävdes inte mycket. Men jag har varit borta ifrån detta en stund så det här kanske är den nya verkligheten för vendors, hade väl inte lockat så mycket köpare om någon kom med samma beskrivning som flera av de nuvarande "AAA+ 85%+" osv men sen kostar det över dubbelt så mycket.

Jaja, jag inser givetvis att jag är ordentligt påfjuttad så jag återigen det är ju inga skitgrejer. Får se hur den utländska påsen står sig, den var den hittils billigaste jag handlat på ca strax under rödingen.

LingonGrova

Verifierad
Meddelanden
31
Kom det fram något? Och vad för något? Jag la precis en order ifrån ett EU-land (ej Holland) då jag blev så besviken på senaste påsen jag fick hem av en svensk vendor, nu har jag hunnit testa 3 olika svenska vendors på Archetyp och jag tycker faktist inte att kvalitén håller måttet. DOCK, så pröjsar jag också mindre än halva priset av vad jag får betala på gatan så det är ju inte dåliga affärer. Dom flesta verkar ligga på ca 600kr/10g, den dyraste jag beställt var 690kr/10g och den var svagast hittils. Jag handlade länge utav Narcos på clearnet (finns ej kvar) då la jag 1700kr/10g men då reste sig nackhåren nå förbannat, och det krävdes inte mycket. Men jag har varit borta ifrån detta en stund så det här kanske är den nya verkligheten för vendors, hade väl inte lockat så mycket köpare om någon kom med samma beskrivning som flera av de nuvarande "AAA+ 85%+" osv men sen kostar det över dubbelt så mycket.

Jaja, jag inser givetvis att jag är ordentligt påfjuttad så jag återigen det är ju inga skitgrejer. Får se hur den utländska påsen står sig, den var den hittils billigaste jag handlat på ca strax under rödingen.
Jajamänsan! Har gjort två till av han och båda kom fram! Väntar nu på ännu 1 bara hålla tummarna ;) fick dock ett brev taget ( ket nässpray ;( ) men det va från Nederländerna tho så får skylla mig själv lite gran… men alla andra beställningar har kommit fram och relativt snabbt oxå ändå inte långt mycke längre tid än vad svenska breven om inte lika som vissa ;)
Och det har varit riktigt dunder med tanke på priserna så de är ba ++

Lycka till

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Äntligen tog jag mig mod att köpa lite godis från utlandet, Frankrike blev det, sjukt billigt, hoppas produkten håller måttet bara hehe, spännande!

aiman123

Registrerad
Meddelanden
20
Var heroin torsk en gång i tiden. Och gjorde 3-4 beställningar från den där jätte stora sidan (kmr ej ihåg namnet). Men fick en beställning ifrån en vendor från UK och det var det absolut bästa jag prövat. Fyfan vad starkt det var. Fick hem alla mina beställningar. Prövade också de bästa laddet jag tagit från en vendor från UK. Han var rätt känd men slutade.

Det finns absolut bättre kvalitéer hos utländska. Dock så finns de många också som säger "95% kokain" blabla som här i Sverige som bara är skitsnack. Men om man letar och hittar någon med bra reviews och läser på lite innan ifall de verkligen har bra kvalité så finns det bättre hos de utländska då.

Hade bara vågat beställt från Europa, bortsett från Nederländerna. Det är för riskabelt. Hört från någon att 1 av 4 beslagtas, kan va skitsnack men som sagt för stor risk att beställa därifrån. Dock så lär de ha väldigt fina grejer från Holland då mycket distribueras därifrån.

Topp