Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Fallgropar man ska tänka på på darkweb?

pontusrasmusson

Registrerad
Meddelanden
3
Finns det saker man inte tänker på som kan leda till ens bust på dark web? Är det något folk kan dela med sig av så att nybörjare är varnade (som jag). Jag läste hela OPSEC guiden för nybörjare av Svenne men det måste säker finnas mer att tänka på?

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
32
Kort svar på din fråga är ja, men hur noga du behöver va beror ju på vad du gör. Jag menar, jag som är en måttlig konsument behöver kanske inte ha de där tunga rutinerna eller köra med Tails eller Qubes OS som operativ system. Allt jag riskerar är ju ringa narkotikabrott..

Sen om du är en som säljer grejjer så är det en annan sak, då får du ju börja välja med omsorg hur du kommunicerar, t ex protonmail är inte säkert nog skulle jag säga. Rutiner överlag ska nog helst bryta av i mönster och de flesta torskar på grund av en enkel anledning: Lathet.

Är du en sån som driver en marknad så är det ytterligare en helt annan grejj, räkna med att snuten använder AI och allt du skriver på nätet matas in för att hitta mönster på vem du kan vara.

Topp