Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenHar du någon shop jag kan kolla in ?
"Hej bästa S.F
Vi kan bara beklaga och det är ofattbart att inget brev har kommit fram.
Jag har skickar dina återbetalningsuppgifter till personen som sköter sånt och ber åter igen om ursäkt å våra och postnords vägnar. Ha en fin helg.
Mvh Grinchen"
Har ni mina pengar?
1+Hallå SF, jag fick en ganska bra beskrivning av ditt ärende av Grinchen där screenshots visar att du blivit kompenserad flera gånger om. Jag har följt Grinchen under flera års tid, ändå sedan de sålde de där laddet som under ett bra tag var det bästa man kunde få tag i Sverige, i min värld råder de ingen som helst tvekan på att Grinchen går väldigt lång för att ersätta och ha sina kunder nöjda.
Du gör som du vill (fanboy? Är du som grönat denna tråd va?) Jag är en vanlig svensson med ordnad ekonomi, familj, bil, jobb osv. Varför skulle jag försöka lura Grinchen på 2180kr?Hallå SF, jag fick en ganska bra beskrivning av ditt ärende av Grinchen där screenshots visar att du blivit kompenserad flera gånger om. Jag har följt Grinchen under flera års tid, ändå sedan de sålde de där laddet som under ett bra tag var det bästa man kunde få tag i Sverige, i min värld råder de ingen som helst tvekan på att Grinchen går väldigt lång för att ersätta och ha sina kunder nöjda.
Hejsam , jag lade en beställning för några timmar sen , Jag förde över summan som stod i slutet i kassan, och fick meddelande att allt mottagits sen nån timma senare kom ett mail att det saknas pengar.Men jag förde över exakt summan som stod i kassan, måste man lägga till lite extra?Så här stod det bland annat i meddelandet :
Bitcoin Payment Details
Your order total: 0.004038 BTC
Amount received: 0.00403 BTC
och att jag skulle föra över summan som saknades inom 4 minuter, men jag såg mailet 50 minuter senare. Så jag undrar om jag måste skicka in mellanskillnaden och isåfall ska jag skicka den på samma adress, jag vet ej hur länge en adress är aktiv. Har mailat dig grinchen, svara gärna,va mina sista pengar jag lade på köpet så vill att allt ska komma fram, har ju säkert några euro kvar ifall jag måst skicka mellanskillnaden. Och bra att veta ifall man måst föra över mer än slutsumman säger , för framtida köp.
Såg det , ber om ursäkt för spammande av mail, men skulle iväg övee helgen så ville få detta gjort före samt tänkt att kanske adressen försvinner efter ett tag så var rädd sista pengar skulle försvunnit. Så ville lägga dom på bästa tjacket jag tagit dock va de från din fs2/3 era. Så ser framemot det.Din order har blviit hanterad.
Du har satt in för lite btc, men det kostar att föra över btc (överföringsavgift osv).
du kan alltid skicka ett mail till oss när det gäller din order.
Mvh Grinchen
Antar att du menar mig. Nej, paketet är inte skickat till någon adress med postspärr.Yes
Såg det , ber om ursäkt för spammande av mail, men skulle iväg övee helgen så ville få detta gjort före samt tänkt att kanske adressen försvinner efter ett tag så var rädd sista pengar skulle försvunnit. Så ville lägga dom på bästa tjacket jag tagit dock va de från din fs2/3 era. Så ser framemot det.
Vill även ge Creed till Grinchen, angående han som tror han blir scammae, jag beställde tjack för 1k just när fs4 kom helt ny användare å första köpet, de blev taget av polisen, men hade postspärr. Men han erbjöd pengarna tillbaka direkt vet inte ens om han bad mig visa pappret. Men var offline ett tag så pengar fick han igen. Menvar rätt, var alla mina packet som blev tagna, å då var de ba vänta månader å testa 6 månader senare å hoppas det är borta. Men vill inte köpa för tidigt då kanske dom förlänger. Men då håll man sig mkt nyktrare, billigt knark direkt hem vs träffa idioter som ha dålig kvalla etc för ocker priser. Tjackpundare måste ju ha det bäst, man skulle ju kunna gå på sos å ändå knarka varje dag.
Nä va menar till Grinchen.Antar att du menar mig. Nej, paketet är inte skickat till någon adress med postspärr.
Jag vet att Grinchen har gjort det bra i många år. Jag har varit kund där väldigt länge, eftersom de har haft ganska bra gräs. Men ibland kan det bli fel och det har det blivit i mitt fall.
Notera att min sista beställning gjordes via deras clearnet sida. Och som alla förstår så är det väldigt enkelt att lura någon där då escrow inte finns.
Så här ser det ut från min sida, återkommande kund sedan flera år, jag blir kallad scammer av Grinchen (vet inte hur de tänker här, jag beställde via clearnet) och lurad på 2180kr.
Jag ser pengarna som förlorade och jag tänker inte skriva något mer i denna tråd. Grinchen är och förblir RÖD enligt min mening.
Den funkar bra !Några erfarenheter av deras clearnet-sida? Eller är den fejk? Frågar åt en vän.
grinchen.netJag vet att det cirkulersr en fake grinchen
grinchen.net. Samt grinchen.org
jag har kontakt på Wic och skulle vilks få bekræftst att detta är rätt så jsg inte gör bort mig ,