Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.
Betyg
4.00 stjärna (s)

Donsweden

Registrerad
Meddelanden
10
😂ja köpte 10g första gången och gav ett visst folk i Göteborg testet. Dagen efter skulle folk ha 100, efter 2 månader var de såna sjuka jävla mängder och kvalitet att jag inte blev av med kunderna 😅fick betala mig ur Tillochmed för att dunder doset skulle försvinna från dem.

Sålde åt Stockholms/Skellefteå trakternas största gubbar innan och där var det Sveriges bästa tjack rakt av tills dom torska en ambulans med 750 kassar. Efter det är det grinchen som haft bästa kvaliteten helt klart och humana priser. Otroligt snabb, säker och trevlig.
Hittar ni ett klagomål på grinchen då betalar jag eran order.

Grönaste vendorn
Varning angående annan vendor som alla bör avvakta med är:

Evalena, men akta er för Eva just nu för någonting stämmer inte så undvik att handla omgående !!! Eva är kungen av vendors med grinchen multi och gamla ligan. Dom duckar inte eller hasslar någon. Dom kör gamla skolan som det skall vara.

Grinchen är bäst så e de bara köp vilket tjack ni vill men nu ser ni av min recension att tjacket är så in i helvete bra att jag kan inte sluta skriva så simma lugnt 😂

Grinchen borde faktiskt ha en egen kategori på hela sidan för sig själv, så jävla grön och duktig är hen!
Må bäst folket

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Fasiken slut på tjoet, skulle köpt i helgen när jag tänkte. Optimisten inom en trodde att 2 dar till skogs ej skulle spela roll, Vet att förr på fs2/3 hade han riktigt dunder med samt han är pålitligt ut i fingerkroken, köpte tjo av han just när fs4 kom upp dock blev de taget, men tror jag hade postspärr fortfarande då men han erbjöd direkt reship till en helt nygjord användare. Det är vackert, tog dock de ej för hade ingen låda att använda för tillfället så han fick pengarna men gesten är ett föredöme, En del verkar tro att bara för dom säljer droger så skiter dom i vanligt folkvett man kan ju tro en del försäljare är heltidpolitiker Medans grinchen tänk på folket, bra tjack för en bra peng, 20gf1500, ist förtyp 5 för 250.

maximal

Registrerad
Meddelanden
6
Hejsan, grinchen.net är det deras riktiga hemsida.
Grinchendotnet på wickr, har beställt kom inte i fredags och inget svar på wickr nu.

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Ge det någon dag till, ibland kan det nog bli lite mycket att svara av för dem.. toppen om du återkommer igen i veckan om du får svar/inte får svar så vi vet.

Spiken

Verifierad
Meddelanden
41
Det är många dispyter uppe mot Grinchen just nu, jag tror spontant det handlar om de försenade leveranser och att allt är ok men varningsflaggar för tillfället. är allt ok inom några dagar ändrar jag tillbaka.

maximal

Registrerad
Meddelanden
6
Det är många dispyter uppe mot Grinchen just nu, jag tror spontant det handlar om de försenade leveranser och att allt är ok men varningsflaggar för tillfället. är allt ok inom några dagar ändrar jag tillbaka.
Ja jag ska kolla om jag får det idag, skickades onsdag förra veckan.
Inget svar på wickr efter han skrev ”Skickat, bör komma fredag om du har post utlämning.
Men jag skrev på proton och fick svar, frågade nu varför han inte svarar på wickr och om det är rätt wickr. Får se om jag får svar.

maximal

Registrerad
Meddelanden
6
Ja jag ska kolla om jag får det idag, skickades onsdag förra veckan.
Inget svar på wickr efter han skrev ”Skickat, bör komma fredag om du har post utlämning.
Men jag skrev på proton och fick svar, frågade nu varför han inte svarar på wickr och om det är rätt wickr. Får se om jag får svar.
Inget paket idag.

maximal

Registrerad
Meddelanden
6
Vad ska jag göra? Var en stor beställning. Skickades enligt dem i onsdags, efter det inte ett svar på wickr.

Trodde inte Grinchen höll på så här, fått svar på protonmail att dem inte haft kontakt med mig på wickr. Men har skrivit med deras riktiga wickr, som jag dessutom fick bekräftat i proton att det var rätt wickr.

Spiken

Verifierad
Meddelanden
41
Har en rapport från en personlig vän fick tjack på lådan av Grinchen igår, efter 3 veckors väntan.

Ser också att Grinchen varit inloggad senaste 24h, men också allt färre som mottagit leverans senaste dagarna, många öppna dispyter. Så något problem är det just nu.. avvaktar och håller tummarna, rekommendationen just nu är att inte beställa här. Vill också påpeka att Grinchen har en mångårig historik och det har varit bra kvalitet hela vägen, bedömmer också Grinchen som relativ högkunnig när det kommer till säkerheten så ingen anledning till oro.

grinchen-new-list.png

tjopptjopp

Registrerad
Meddelanden
4
Inte har det då varit nått fel på leverenstiden.
Blixtsnabbt.
Däremot kvalite'n.
Grymt besviken, sen lovas kompensation och får ingen.
Fast det verkar inte gå att få tag på bra grejer nu för tiden.
För 20 år sedan tog man 0,1 och var igång ett dygn och kuken försvann.
Sånt existerar inte längre verkar det som.

Topp