Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.
Betyg
4.00 stjärna (s)

Murderbot

Registrerad
Meddelanden
2
Har handlat av Grinchen i flera år. Utan tvekan en av de bästa grässäljarna på nätet. Fick dock inte min senaste beställning och när jag påtalade det fix jag svar att de hoppas det kommer. En god vän har likaså utebliven leverans. Denna är tokröd! Är allt för många som inte får sina paket.

S.F

Registrerad
Meddelanden
15
Har sedan flera år varit kund hos Grinchen. Men på senare tid har jag märkt att det gått utför. Jag är en cannabisrökare av rang, röker dagligen. En del av er känner säkert igen mig från FS3 forum, precis som jag känner igen en del av er.

Mot slutet av FS3 beställde jag i vanlig ordning gräs från dessa herrar, fick hem gräset men det var popcorn med i påsen. Ja, riktiga popcorn! Påtalade detta och Grincharna var måttligt intresserade.
Nåja, de lovade mig iaf att det inte skulle hända igen då jag tyckte det var ohygieniskt.

Beställde sedan från deras clearnet sida, tror det var Kosher Kush. Efter två veckor fick jag ett mejl om att det var slut men att de skulle få hem nytt gräs och skicka det istället. Mycket riktigt fick de hem gräs men det var inte den svenskodlade Koshern som jag beställt utan jag fick Black Domina, gissar att den var odlad i Spanien. Sjukt tråkig strain och inte särskilt bra heller. Ni som röker mycket weed förstår skillnaden på dessa sorter. Här borde jag slutat beställa från dessa herrar.

Grinchen har som ni vet haft problem med deras sida sista tiden, då har de helt enkelt struntat i att skicka ut beställningar och kommer med lögner som är helt osannolika. Så fort jag hör av mig till dom angående saknad leverans så säger de att de skickar ut nytt. De påstår att de har skickat tre gånger och var villiga att "skicka" en fjärde. Dock tackade jag nej till det då jag insåg att de inte skickat något överhuvudtaget. Vill även tillägga att jag bara har problem med post från Grinchen.

De påstår att de sparar 8 olika exklusiva weed sorter i flera månader för att skicka ut till folk som inte fått sina paket. Dvs de saluför det inte, utan lagerhåller det bara ifall någon inte får sitt paket och då kan de göra ett nytt utskick. Låter rimligt?

Jag tror weedet jag beställt tog slut och de bestämde sig för att blåsa mig på mina pengar. De har dock lovat mig att jag ska få tillbaka mina pengar. Men det var det sista jag hörde från Grinchen och hans tjuvgäng.

Mitt råd är att undvika detta gäng då de är oärliga något så djävulskt och verkar ha bytt karriärer till nätbedragare.

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Jag fick mina varor i alla fall efter att sidan kom tillbaka upp. (Beställde alltså efter att den kom upp och inte innan.)
Det har hänt förut att den har gått ner när deras webbhost upptäckt att det saluförs droger, förmodligen efter abuse anmälningar till dem.
Dom kanske förlorade en hel del beställningar när dom förlorade tillgången till webbsidan, därav så har kanske folk som beställde inte fått?
Det bör dom kunna lösa, dom kan ju se transaktionerna i blockkedjan som dom mottagit under tiden sedan dom senast var inne och tog in sina ordrar.

Dom borde skaffa en .onion istället och länka till den från deras clearnet, för att undvika den här skiten i framtiden och för bättre säkerhet.
Och så borde dom acceptera Monero också. Det är mycket onödigt jobb med att anonymisera sina BTC.

Angående Grinchens tjack så måste jag säga att:
Amfetamin batch 2 var riktigt bra.
Det var faktiskt det bästa Amfetaminet jag har fått tag på via darknet de senaste 3 åren.
Jag testat över tio olika batchar av olika säljare. Det var mest bara skit och diverse olika RC-droger.

Amfetamin batch 3 var dock inte som batch 2.
Det kan vara jag som har en del tolerans efter mycket nöjje med batch 2 men trean är inte lika potent som batch 2 tycker jag.

Det är också lite annorlunda konsistens på batch 3.
Jag brukar mosa ut tjacket på en tallrik och låta det torka och jag känner tydligt att batch 3 är grynig på något sätt medans batch 2 är mjuk och fin.
Jag misstänker att det är något lurt med batch 3, en diskret bankning.

Tjacket är inte helt torrt som dom säger, det måste torka i en timme eller så för det är lite lösningsmedel kvar i det.
Men efter torkning så har man ett luktfritt och tort pulver, så som det ska vara.

Jag återkommer någon gång senare med resultat av reagensämnen på både batch 2 och 3 eftersom att jag har av båda.

Jag ska ta ett uppehåll med Amfetaminet med och testa igen hur potent det är efter det.
Blir jag missnöjd då motför hur batch 2 var så köper jag inget mer.

Senast ändrad:

tjopptjopp

Registrerad
Meddelanden
4
Köpte för ett tag sedan och hade höga förväntningar.
När det kom luktar det riktigt blomster men färgen stämde inte på det blomster jag haft gammalt tillbaka från en annan kran.
Hursom helst så tar jag en vanlig kaffesil och sållar det och får fram 2 olika konsistenser.
Ena med gula klumpar och andra vitt pulver som smakar konstigt.
Lite som dextro plus nått annat.
Vart 4 g klumpar och 6 g pulver.
De där 6g pulver räckte i 2 dygn och jag sov på nätterna.
Mailar och skickar bilder.
Känns som jag inte blir trodd men efter lite mailväxling lägger jag ny order och de ber mig skriva kommentar så ska jag få kompensation.
Snabb leverens men ingen kompensation över huvudtaget som lovat.
känns hyfsat oseriöst.

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Har haft ett uppehåll på tjacket nu och provat Batch #3 igen.
Tyvärr så måste jag bekräfta det jag tidigare sade.

Grinchens Batch #3 Amfetamin är ett riktigt blåspulver.
Det är ordentligt utblandat med något.
Det behövs 4-5 gånger så mycket av batch 3 för att uppnå samma rus som batch 2.

Riktigt jävla skräp. Jag har delat ut gratis till vänner och dom säger samma sak: Det är skit.
Tyvärr så köpte jag en större mängd och nu sitter man fast med skiten som inte ens går att sälja utan att förstöra sitt rykte fullständigt.

Det blir aldrig ett köp av Grinchen igen, förlorade fett på den här blåsningen.

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Har haft ett uppehåll på tjacket nu och provat Batch #3 igen.
Tyvärr så måste jag bekräfta det jag tidigare sade.

Grinchens Batch #3 Amfetamin är ett riktigt blåspulver.
Det är ordentligt utblandat med något.
Det behövs 4-5 gånger så mycket av batch 3 för att uppnå samma rus som batch 2.

Riktigt jävla skräp. Jag har delat ut gratis till vänner och dom säger samma sak: Det är skit.
Tyvärr så köpte jag en större mängd och nu sitter man fast med skiten som inte ens går att sälja utan att förstöra sitt rykte fullständigt.

Det blir aldrig ett köp av Grinchen igen, förlorade fett på den här blåsningen.
Fan vad tråkigt att höra :-/

Topp