Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Nominerad guldkran Guldkran

Nominerad för priset guldkranen.

Jenny Svensson

Harm-reduction ansvarig
Meddelanden
12
Jag har nästan webbplatsen för Guldkran klar, finns lite missar och smådetaljer att fixa men sidan är fullt funktionsduglig och allt bör funka.

Ni får förtur på att spana in webbplatsen: https://guldkran.com - att lägga in info om vendor kostar 20 spänn just nu, kommer behöva justera det får att det ska gå ihop sig senare.

Guldkran.com ska alltså bli en katalog över langare, oavsett om de säljer på marknad, darknet, clearnet eller annan kanal. Det blir en databas som finns kvar när marknader stänger och alla vendors PGP nycklar ska finnas listade. Brukare sätter betyg, och en Guldkran kommer koras varje år.

Sist men inte minst kommer man kunna delta i en testgrupp, där anonyma användare beställer varor till de i testgruppen utan att de vet om vilken vendor som det kommer ifrån. Kör igång under höst/vinter och jag söker faktiskt experter i olika kategorier, vill du vara med så maila mig: jenny.svensson@protonmail.com

Besök Guldkran.com här.

SecretWindow

Registrerad
Meddelanden
37
Hej Jenny!

Bra insiativ av dig!
Dock samarbetar sidan inte med Tor-browser vilket är en säkerhetsrisk. Hade varit grymt om du kan åtgärda den biten.

Lycka till med din sida!

MVH //

Jenny Svensson

Harm-reduction ansvarig
Meddelanden
12
Hej Jenny!

Bra insiativ av dig!
Dock samarbetar sidan inte med Tor-browser vilket är en säkerhetsrisk. Hade varit grymt om du kan åtgärda den biten.

Lycka till med din sida!

MVH //

Hej själv. Sidan kan strejka i det högsta säkerhetsläget i TOR. Vi testar med Mac och i läget "Safer" så funkar det bra.

Har du på läget "Safest" så slutar det funka, flera visuella element kräver javascript.

Topp