Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Betyg
5.00 stjärna (s)

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
Gänget känner man igen sen tidigare på DM vilket verkar lovande.
Grabbarna har ett väldigt stort utbud av substanser, Hasch, Weed, Amfetamin, 6-APB, 3-MMC och Flunitrazolam.
För oss men en kärlek för benzo är flunitrazolam definitivt högt upp på bucketlistan att pröva, ksk ända på toppen.
Flunitrazolam är en extremt potent benzo, t.om starkare än Flunitrazepam (rohypnol) Därav börja väldigt lågt, det är inte fejkpressade Ksalol du tar nu.

Kundrecensionerna på KnarkCentralens FS profil pekar starkt på att detta är en seriös och pålitlig vendor,
men med sådan hög rating var jag ju bara tvungen att lägga min egna beställning, Flunitrazolam + Amfetamin, för att se om dem verkligen lever upp till sitt rykte och håller måttet!

Det sista och avgörande steget är nu på gång, när paketet anländer så kommer jag bedöma leveranstiden, Stealth, rätt vikt/mängd, potens och allmänt betyg. Tror på er grabbar, gör mig inte besviken nu! :) //BOK493

Senast ändrad:

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Grabbarna har ett väldigt stort utbud av substanser, Hasch, Weed, Amfetamin, 6-APB, 3-MMC och Flunitrazolam.
För oss men en kärlek för benzo är flunitrazolam definitivt högt upp på bucketlistan att pröva, ksk ända på toppen.
Flunitrazolam är en extremt potent benzo, t.om starkare än Flunitrazepam (rohypnol) Därav börja väldigt lågt, det är inte fejkpressade Ksalol du tar nu.

Jag var ju bara tvungen att lägga en beställning när jag såg vad som erbjöds + halva priset på Amfetaminet.

Det sista och avgörande steget är nu på gång, när paketet anländer så kommer jag bedöma leveranstiden, Stealth, rätt vikt/mängd, potens och allmänt betyg. Tror på er grabbar, gör mig inte besviken nu! :) //BOK493

Spännande - tack för du återkommer! Har de en clearnet sida?

lucce

Registrerad
Meddelanden
63

Kundrecensionerna på KnarkCentralens FS profil pekar starkt på att detta är en seriös och pålitlig vendor,
men med sådan hög rating var jag ju bara tvungen att lägga min egna beställning, Flunitrazolam + Amfetamin, för att se om dem verkligen lever upp till sitt rykte och håller måttet!

Det gick inge vidare...??! Verkar ha försvunnit från fs?

Senast ändrad:

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Synd mannen, jag prövade 1 gubbe av det snabba samt 1 av banana kush för 49 kr/styck, bra grejjor, gjorde sedan två handfasta beställningar till, klockrent och sedan helt ghostad precis när de typ blivit helt grönade av alla kunder.

Topp