Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenEller hur? Jag har samma uppfattning 👍Köpte lite zopiclone av dessa gentlemen, kom fram på 3 dagar, helt ok stealth, jag gillar nör det är handskrivna brev , känns säkrare, kul!
Hur äre me tapentadol och urin prov? Ärelungt? Om du vet <334Gröna!! Riktigt fina Tapentadol 👍👌
För min del var de lugnt,men tror inte dom testade tram/Tapentadol på mitt up, är du osäker köp ett eget up o testa dagen/samma dag som du ska göra testet,då vet du,eller testa någon/några dagar efter du kört med Tapentadol med upHur äre me tapentadol och urin prov? Ärelungt? Om du vet <334
Jag har lämnat urinprov som sen skickats på analys för typ allt, utom Pregabalin. Typ såna de flesta företag tar. Och jag var påverkad på Tapentadol, och det syntes ej 👍Hur äre me tapentadol och urin prov? Ärelungt? Om du vet <334