Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

Trollare

Registrerad
Meddelanden
8
Jag handlade en liten mängd för att testa denna vendor. Hade inte hört varken grönt, rött eller mitt i mellan av denna tidigare. Det var ett väldigt lågt pris på laddet så jag förväntade mig inte mycket. Tiden gick. Ingenting dök upp. Det blev en del teknikstrul för fs och mig också och mina pengar fick tyvärr till autosläpp. Jag hatar Autosläpp. Dels är det respektlöst mot en säljare om man får sin vara men är för lat för att inte släppa pengar som någon väntar på och på den andra sidan om det blev som för mig kan man ju höra av sig om man inte fått grejerna innan autosläpp och ha en konversation och förlänga. Men det blev teknikstrul för mig och alltså autosläpp. Eftersom jag aldrig handlar för mer pengar än vad jag har råd att förlora så tänkte jag väl att jag kastat pengarna i sjön och det var dags att gå vidare. Tänkte göra av mig till Napoleon och förklara men det drog ut på tiden. 3 veckor efter placerad order dök det upp i postlådan! Kan postnord vara mer sega? Produkten va helt okej för det priset de tog. Varken mer eller mindre. Skulle definitivt beställa därifrån igen om jag va ute efter en bra budget variant. Hörde av mig till säljaren med efter jag fått produkten och han/hon verkar vara en riktigt skön typ. Lång historia kort, jag skulle vilja gröna Napoleon men rödmarkera Postnord.

Franke din vän

Registrerad
Meddelanden
7
Napoleon e tvärgrön!!! Dom hade nyss lite problem men allt blev skickat och jävlar i vilket drag det var i deras finaste sort! Körde IV och löste sig utan att ens röra om. Som det ska va! Och väldigt potent bara några flakes räckte. Skönt rus och höll länge. Tummen upp för Napoleon om ni vill ha topp ladd.

Svartvitblåröd

Registrerad
Meddelanden
1
Tänkte beställa deras ”old school mdma”.
Någon som har erfarenheter??
Har lång erfarenhet av md och har blivit kräsen när det gäller just denna substans.
Till skillnad från de flesta batcher på marknaden ska Den här ska tydligen vara framställd av saffrololja, som var och är en viktig råvara i framställningen av originalreceptet av den framlidne kemisten Alexander Schulgin.

evalena

Registrerad
Meddelanden
14
Oxycontin 40 mg svenska , lean , LSD 250 mg,5 sorter Weed 2 ,sorter Coco 92% lust gastuber med olika smaker ,psykadeliska chocklader ,hör av er med obs svara endast på pgp ,Evalena öppnar sidan snart igen

Topp