Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Ni vet vem ni är,selektiva scammers.

UMBALLA

Registrerad
Meddelanden
2
En tråd med syste att varna för selektiva scammers.

Vad är meningen med eskrow? Vad ger det för säkerhet?

BamBam

Registrerad
Meddelanden
5
Alla säljare på Drogforum är fake, admin kopierade flera säljares hemsidor som han just nu livnärs sig att luras igenom. Alla storsäljare är fake var försiktiga och handla inte där.

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
En tråd om ingenting eller vad menas..? Varför Escrow? -Jo det verkar vara många som inte riktigt förstår att försäljning över darkweb där säljaren är helt anonym bygger på förtroende.
Om Du är seriös och lite försiktig behöver man inte vara raketforskare för att lyckas med, låt säga 50 köp utan problem va?
Om ett paket sedan försvinner görs en bedömmning av Din historik tex antal dispyter, om Du har visat vilja att lösa problemet och givetvis också meddelandena parterna emellan.

Jag har haft 2 dispyter på 3 år med flugsvamp och båda gångerna har säljaren på eget intiativ löst det hela. I min bok fungerar escrow till 100 procent.

Min polare beställde 10g ladd första gången han beställde som han menar försvann. I Hans bok funkar inte escrow alls....

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Har stora problem med en säljare på drogforum atm. *N'ssesdr'ghandel*
är inte alls som det var förr det stället. mupparna mfl lämnade ju utav en jävla skev anledning

Topp