Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Nominerad guldkran Pharmazia

Nominerad för priset guldkranen.
Betyg
5.00 stjärna (s)

Pharmazia

Registrerad
Meddelanden
5
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

Hash: SHA512

Hej alla medlemmar,

Känns väldigt tråkigt att hamna på ett sånt här ställe. I synnerhet när vi har hundratals utskick i veckan och trots detta endast har EN enda dispyt och 99.6% goda betyg på FS4. På Archetyp pendlar vi mellan att vara den andra och tredje bäst betygssatta vendorn, trots den mängd utskick vi hanterar. Kollar ni på Hushboard ser ni att hälften av alla mest ansedda medlemmar verkligen lovordar oss.

Vi har upplevt förseningar förra veckan, men så har även andra säljare gjort. Man måste ta hänsyn till Postnords förändrade rutiner och varannan dag utdelning i hela Sverige. Även att helgdagar ställer till det.

Bortsett från detta så når utskick, med väldigt få undantag, våra kunder på 1-4 dagar och detta är att betrakta som fullt godkänt idag. Detta kan även våra omdömen intyga.

Jag förstår inte varför ni inte kontaktar mig utan skriver på ett anonymt forum där jag vanligtvis varken har chans att se eller bemöta detta.

Till Thirdeyeoptician, jag är helt säker på att ditt paket dyker upp nästa utdelning. Hade du väntat mer än en vecka så bör jag ju fått meddelande om detta eller en dispyt.

Vill även säga att ifall FS4 ligger nere för gott: Om någon hann få sin order markerad som "mottagen" på FS4, vilket den blivit om den blev placerad innan 10:00 den 6:e juni, innebär det att vi har sett den och kommer att skicka ut den även om FS4 försvinner med våra pengar. Är ordern placerad därefter har vi tyvärr inte sett den.

Vi skulle i sådana fall ha förlorat en betydande summa pengar men vi har alltid, och kommer alltid, sätta kunden först. Kolla bara vår profil på Arch så ser ni att vi är en av de absolut mest omtyckta vendors.

Och i framtiden, vänd er till oss direkt. Vi bemöter alla kunder gott och profesionellt och har tusentals kunder som kan intyga detta. Det känns orättvist och oförtjänt att göra såhär.

Vi eftersträvar verkligen att ge 110% och är ledsen att ni inte upplevt detta.

Allt gott till er alla så länge!

Mvh,

PHARMAZIA

-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

Version: GnuPG v1

iQEcBAEBCgAGBQJinm+vAAoJEOQmI2fnSJBv16sH+QEuaubQZlTbnZvNzD5qjf04

AQYo2fbOthHZcxL/sm79eIF5C0BFg4vMlpdw8cvmYZGq+XIu2pWfNq6FE9S+d6Ay

C11Sj1JN5T8rWtaXihIx4tvn2c+9PLN6tnVgmgT/93+WHe4rTczGfdTlTmTEBLng

hCPeahcRWnlQHvVm4mPBNtU5rUwhxzjDFcNhtTGrJQ0P8GTQ39lh/fp1NYAU3HBR

oIE7j03lbbMoZ3jIFjOBMtSXqnrm74XnjWDe+BzC/sWo2Q4DhUXUIrmlmVT2D+QA

gdAscFMov7HhOM3MYW5EMG2MtlY2Cl1/plKjp3PkWrMLa28ER4vHmquGrknvYzM=

=qIai

-----END PGP SIGNATURE-----

Pharmazia

Registrerad
Meddelanden
5
Hej Pharmazia!

Min försändelse dyker med allra största sannolikhet upp imorgon, och det skickades förra måndagen. Men med varannandagsutdelning och röda dagar så får jag ihop det till 3 arbetsdagar, så jag ber om ursäkt för mitt pessimistiska inlägg ovan.

Off topic!
Är verkligen flugis nere för gott? Eller kan det handla om DDoS-attacker? Somliga påstår att dom ännu kommer in via vissa länkar, dock.
Det är tyvärr för tidigt att säga. Servern ligger nere nu, rör sig inte om DDOS då ingen av speglarna fungerar. Speglarna pekar mot en server som inte svarar, Typ så enkelt förklarat.
Valde att inte skicka ett meddelande till dig/er på grund av att inte vilja vara till besvär, så jag beslutade att förlänga tiden för deponisläppet och sedan tålmodigt vänta på min leverans.
Var inte orolig min vän. Som sagt, alla våra paket kommer fram. Vi har förvånansvärt få dispyter eller problem trots mängden orders vi hanterar. Även detta löser sig ska du se :)

TryptaminSture

Registrerad
Meddelanden
1
Hur röstar man på någon för att vara årets guldkran? Isf vill jag lägga min röst på denna vendor
Kan skriva en mindre bok om varför men denna vendor/verksamhet är på en annan nivå. Här har du en affärsman, inget hustlande, inget fiffel.
Ren guldkran helt enkelt. Klanderfritt från början av en order till slut.

Sen är "kundservice" otroligt skön i allmänhet, välbemötande och mänsklig. Respekt för denna vendor alltså!

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Hur röstar man på någon för att vara årets guldkran? Isf vill jag lägga min röst på denna vendor
Kan skriva en mindre bok om varför men denna vendor/verksamhet är på en annan nivå. Här har du en affärsman, inget hustlande, inget fiffel.
Ren guldkran helt enkelt. Klanderfritt från början av en order till slut.

Sen är "kundservice" otroligt skön i allmänhet, välbemötande och mänsklig. Respekt för denna vendor alltså!

Det kommer finnas ett sätt att rösta sen, ska jobba på det i höst. Tills dess så markerar jag eller Spiken manuellt vendors med "Nominerad Guldkran". Ändrade på denna nu.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Pharmazia är proffs. Här kan ni känna er säkra med att handla. Allt ifrån toppenvaror till stealth som är minst sagt bra. Dessutom väldigt trevliga o snabba på på Pm.

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Blev glatt överraskad hur väl ni behandlar sina kunder, med god info om status ang sin order, det får en att känna sig trygg i sitt köp oavsett om det är en liten eller stor order. Ser fram emot nästa vecka då min order dyker upp. Fridens.

Kahkelugn

Registrerad
Meddelanden
19
Ngn som vet vad som hänt med pharmaziadotbiz?
Sidan har legat nere i snart en månad och en polare har meddelat att hen aldrig fick grejerna som hen köpte precis innan sidan slutade funka.
Polarn mailade dem x flera och fick till slut ett svar från pharmazia (till synes rätt mailadress iaf) som formligen stank farbror blå :(
Den som svarade uppgav en helt absurd berättelse om ”vad som hänt” och ville veta vad polarn hade beställt/köpt och ville ha polarns namn och adress… För att ”kunna skicka grejerna”.
Eeeeh… visst skulle pharmazias/svararens förklaring i den klantigaste och sämsta av världar kunna vara rimlig..
Men näe, visst kan man bli lite pantad av lite för mkt ”snörvel i påsen”, men enligt media och blårockschefer så ligger ju dagens blårockars IQ-nivå långt under den mest utmattade stackars hederliga medelmåttiga brukaren.
Så fram tills att detta motbevisas eller annan info som kan avfärda ”busted” framkommer, finns det tyvärr inget annat trovärdigt än att tro att pharmazia torskat, alternativt gjort ex-Scam eller/och att farbror blå kommit över deras kontouppgifter till Mail och hemsida. Rätta mig om jag har fel. Jag hoppas att jag har fel.

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Det har kommit in från flera håll att leveranserna från Pharmazia tar väldigt lång tid, många som väntat i 2 veckor+ nu.. viss hänsyn till att det är storhelger så jag tar inte bort Guldkrans-markeringen än men så ni vet.

Morris8

Registrerad
Meddelanden
8
Vadå oftast 10-14 dagar ? Sådan lev tid har dom väl nte ?? Jag har alltid alltid fått på 3 Max 6 dagar men nytt år å nya lagar kanske fuckar upp d helaa.

Mvh

Rumpnisse99

Registrerad
Meddelanden
6
Vadå oftast 10-14 dagar ? Sådan lev tid har dom väl nte ?? Jag har alltid alltid fått på 3 Max 6 dagar men nytt år å nya lagar kanske fuckar upp d helaa.

Mvh
De första gångerna kom beställningar på 3-5 dagar.

Men sen blev det segare och segare.

Nu har jag väntat 3 veckor.

Jag brukar lägga en beställning i veckan hos dom. Och längre tid varje gång.

Topp