Malmoexpressen
Registrerad
- Meddelanden
- 14
Grön. Bästa tjacket jag provat senaste åren.
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJag har han ju själv. SwedrugsamfFinns ej på Wickr nu när jag kikade där
WickrÄr liveträff bara möjligt i Stockholmsområdet, eller finns det någon chans på västkusten?
Ät detta deras rätta wickr?SwedrugstoreFTP
Hittar en swedrugsamf om det nu är rätt???Ät detta deras rätta wickr?
Ja? ExaktHittar en swedrugsamf om det nu är rätt???
Jag har aldrig haft strul med dem. Låter bara weird⚠️ Är jätte röda enligt mig på grund av utebliven beställning 🛑
Skrev med dom ett tag och allt va frid o fröjd. Så la en beställning på två olika sorter. Fortsatte skriva lite under dagen och så frågade jag om jag fick se min beställning innan betalning. Mest för att få en liten försäkran och se lite hur produkten såg ut. Allt i god ton ska tilläggas. Då började personen (swedurgsamf) jiddra om att jag skulle chilla och inte noja. Jag svarade att jag absolut inte är nojig men att jag vill väl se vad jag betalar för och att det är väl inte så svårt att skicka en bild ( fick en känslan av att det va någon annan som skrev nu efter som tonläget va mer stressat och lite aggressivt). Till slut så fick jag en suddig bild på något som skulle va det jag beställde. Tänkte att okej värt ett försök så betalade och fick svar att de skulle få iväg grejerna samma dag men efter en vecka så hade det inte dykt upp något. Skrev och frågade om det verkligen skickade iväg något. Fick ett kort svara att det är på väg ta de lugnt.
Men det kom aldrig något. Har inte hört något och inte fått något svar på Wickr efter det. Jäkla trist och märkligt eftersom ni andra inte råkat utför samma.
Så väldigt 🛑 röda enligt mig. ⚠️
Ja absolut weird. Va super trevlig i början men ändrade helt när jag frågade om jag fick se produkten. Är väl självklart enligt mig att man får ett bevis på vad man ska slänga sina surt förvärvade pengar på och en mycket märkligt rektion om att jag va nojig. Jag frågade bara om en bild!?Jag har aldrig haft strul med dem. Låter bara weird
Jag har beställt otaliga gånger av dem. Alltid fått mina grejer. Och dem har åven varit jävligt gott i sitt bemötande. Och jag har gjort affärer med dem i över 3 års tid? jag känner dem ganska väl idag, och kan med all säkerhet säga att du har fel. Jag undrar vad dina motiv är. Du verkar ju vara den enda som trashtalkar dem? Och jag känner ju flera av dem. Genom åren. Dem är inga blåsare. det lovar jag dig.Ja absolut weird. Va super trevlig i början men ändrade helt när jag frågade om jag fick se produkten. Är väl självklart enligt mig att man får ett bevis på vad man ska slänga sina surt förvärvade pengar på och en mycket märkligt rektion om att jag va nojig. Jag frågade bara om en bild!?
Har skrivit till dem efter men inget svar.