Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Grön TillDinDörr

Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

Spiken

Verifierad
Meddelanden
41
Grön vendor, har handlat från dem flera gånger senaste året. Särskilt för den som gillar ladd har de flera batcher att välja på.. jag handlar altid av dem på Archetyp Market. Länkar finns på darkweb.wtf.
Vad jag vet har inte TillDinDörr egen webb på clearnet.

Sir Väss

Registrerad
Meddelanden
10
Va inne å spana lite på archetyp och såg att det finns Nytt tjack hos TDD. Spännande
Har testat och ger det 👍🏻 det är bland de bättre just nu i jämförelse med andra butiker. Men med de sagt så har det absolut funnits bättre.
Go känsla i kroppen, härligt pysslig. Negativa ( beror på hur man ser det) är väl att man kan va rörig och får tassa omkring och leta saker som man inte minns vart man lagt.
Leveransen tog en vecka och två dagar innan posten leverera. Lite gulaktig med stark doft. Behöver luftas

Sir Väss

Registrerad
Meddelanden
10
Testat deras senaste och det var… skit rent ut sagt. Bomull i pumpen.
Ofan så trött man blir.
Jag beställde mitt i början av juli och det va som jag skrev i inlägget innan bra och bättre en många andra men samtidigt hästlängder ifrån vad som har funnits. De jag fick löste sig hyfsat fint men luktade sjukt stark. Så skulle man ta det nasalt så behövde man bre ut det på pakplåts papper och låta de torka o luftas.
Har beställt av ett antal vendors och fått som du rena giftet. Är jäkligt märkligt de där att det står som samma tjack som man beställde förra vändan men man får något helt annat. Är svårt att hitta bra tjack och tycker det varit så hela sommaren. Både på nätet och gatan.

SDHT00

Registrerad
Meddelanden
7
Ofan så trött man blir.
Jag beställde mitt i början av juli och det va som jag skrev i inlägget innan bra och bättre en många andra men samtidigt hästlängder ifrån vad som har funnits. De jag fick löste sig hyfsat fint men luktade sjukt stark. Så skulle man ta det nasalt så behövde man bre ut det på pakplåts papper och låta de torka o luftas.
Har beställt av ett antal vendors och fått som du rena giftet. Är jäkligt märkligt de där att det står som samma tjack som man beställde förra vändan men man får något helt annat. Är svårt att hitta bra tjack och tycker det varit så hela sommaren. Både på nätet och gatan.
Håller med. Svårt som fan att hitta tillräckligt snabba skor, tycker det varit så en längre tid😩 Piraten hade schysst dos senaste vändan.

Gammelsmurfen

Registrerad
Meddelanden
5
Testat deras senaste och det var… skit rent ut sagt. Bomull i pumpen.
Hur såg ditt ut? fick hem mitt klet tjock konsistens. <Torkade lite och dragit 2 linor i snoken. Fäste fan på för mig. Tycker TDD håller måttet på kvalitet jämnfört mot andra. Fick mitt på 3 utdelningsdagar så klart godkännt. Ej provat IV då ja hammaren o spiken på hyllan för ett par år sedan.

Fridens

SDHT00

Registrerad
Meddelanden
7
Hur såg ditt ut? fick hem mitt klet tjock konsistens. <Torkade lite och dragit 2 linor i snoken. Fäste fan på för mig. Tycker TDD håller måttet på kvalitet jämnfört mot andra. Fick mitt på 3 utdelningsdagar så klart godkännt. Ej provat IV då ja hammaren o spiken på hyllan för ett par år sedan.

Fridens
Mitt var åt det gula hållet. Fuktigt, inte kletigt. En jävla dimmig mjölksörja i koppen som inte att panga utan att värma skiten i micron först. Ingen vidare skjuts, inget vidare rus heller. Men snabb leverans, det skriver jag under på :)

Gammelsmurfen

Registrerad
Meddelanden
5
Någon som upplever störningar hos TDD? saknar en order och efter dom mottog den, sen gick dom offline i 3 dagar sedan stod det skickat. Börjar tvivla om det verkligen är skickat. Någon annan beställnings lades förr söndags förra veckan.

Senast ändrad:
Topp