Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Har inte testat NK tjacket, men delad etta då med Piratens tjack 🙂👍 Snabba, trevliga, bra priser och finfin stealth. Och produkten riktigt bra och ändå prisvärd.

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Har inte testat NK tjacket, men delad etta då med Piratens tjack 🙂👍 Snabba, trevliga, bra priser och finfin stealth. Och produkten riktigt bra och ändå prisvärd.
Piratens AMF går alltid hem. Alltid fått en eller flera roliga race med just piratens pulver. Alltid övervikt och väldans trevlig i chatten må ja säga 🙃.

kefelta

Registrerad
Meddelanden
4
NarkotikaKungen - Skitbra på alla sätt. Finns starkare, men inte mer prisvärda. Snabba leveranser.

Piraten - Suveränt. Torrt och pressat till sten. Luktar inte direkt något alls, så man blir skeptisk. Frukta dock inte, vrickad blir man.

GottOchBlandat - Hade det bästa på länge när de introducerade tjo, men sen batch från början i Juli så är det skräp.

Smileyteam - Haft lite ojämn kvalité. Dock varit bland de bättre. Snabba som fan.

MrBulk - Hade dunderdos för låg peng men flertalet försändelser uteblev, och inte bara för mig, så avråder från denna vendor atm.

TillDinDörr - Tog lång tid att få och var dessvärre inget att hänga i granen. Vill minnas att de hade hyffsade priser, men tid och kick var inte värt de. Dock har de nytt som de säger ska vara betydligt bättre.

grinchen - Det är grinchen. Betala lite mer, men du behöver inte leta mer. grinchen håller vad de lovar. För mig har det tagit en vecka för leverans.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178

NarkotikaKungen - Skitbra på alla sätt. Finns starkare, men inte mer prisvärda. Snabba leveranser.

Piraten - Suveränt. Torrt och pressat till sten. Luktar inte direkt något alls, så man blir skeptisk. Frukta dock inte, vrickad blir man.

GottOchBlandat - Hade det bästa på länge när de introducerade tjo, men sen batch från början i Juli så är det skräp.

Smileyteam - Haft lite ojämn kvalité. Dock varit bland de bättre. Snabba som fan.

MrBulk - Hade dunderdos för låg peng men flertalet försändelser uteblev, och inte bara för mig, så avråder från denna vendor atm.

TillDinDörr - Tog lång tid att få och var dessvärre inget att hänga i granen. Vill minnas att de hade hyffsade priser, men tid och kick var inte värt de. Dock har de nytt som de säger ska vara betydligt bättre.

grinchen - Det är grinchen. Betala lite mer, men du behöver inte leta mer. grinchen håller vad de lovar. För mig har det tagit en vecka för leverans.
Tack för detta lysande inlägg om tjacket ifrån några av de största aktörerna. 👍

SDHT00

Registrerad
Meddelanden
7
Beställde en 5a av NK, kom aldrig så gick till dispyt, återbetalning igår. Så, återigen, samma frågeställning som i inledande inlägget; bästa doset på marknaden för iv?!

Senast ändrad:

Trainrider

Registrerad
Meddelanden
2
Beställde 40g tjack av NK för 18 dagar sen, dom sa att jag skulle få 50% tillbaka när jag skapade dispyt men nu har dom slutat svara och fick aldrig nått erbjudande 50% fast dom sa att jag skulle få det. Vad ska jag göra nu? Eskalera till admin eller hur skulle ni gjort? Beställde tjacket för mina sista pengar så känns surt att inte få varan och inte ens få en krona tillbaka även fast det verkar va många som inte fått sina paket

SDHT00

Registrerad
Meddelanden
7
Beställde 40g tjack av NK för 18 dagar sen, dom sa att jag skulle få 50% tillbaka när jag skapade dispyt men nu har dom slutat svara och fick aldrig nått erbjudande 50% fast dom sa att jag skulle få det. Vad ska jag göra nu? Eskalera till admin eller hur skulle ni gjort? Beställde tjacket för mina sista pengar så känns surt att inte få varan och inte ens få en krona tillbaka även fast det verkar va många som inte fått sina paket
Jag var en av dom lyckliga då som fick full återbetalning, men det var ju å andra sidan bara en 5a. Betydligt surare för din del.

Trainrider

Registrerad
Meddelanden
2
Jag var en av dom lyckliga då som fick full återbetalning, men det var ju å andra sidan bara en 5a. Betydligt surare för din del.
Känns så tråkigt att dom lovade 50% tillbaks och sen bara försvinner innan dom hinner ge mig erbjudandet. Men får jag inget svar eller nått innan helgen är slut så får jag väl dra ser vidare till admin.

LingonGrova

Verifierad
Meddelanden
31
Någon som har handlat från boyscout?
Billigt och bra recensioner är det ju.
En på arche hade testat hans och skrev det här är i forumet:
Boyscout - 'DUNDER RENT AMFETAMIN' - VARNING - (RCtestet MECKE ger utslag på2-CB/2c-I/6-APDB och är 90%
Men jag personligen har ej testat eller köpt det så kan inte säga nått egentligen
Mvh LingonGrova

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Grinchens batch 2 var riktigt bra.
Tyvärr är batch 3 inte samma vara.

Batch 3 har en annorlunda färg och konsistens, den är inte lika kritvit och fin som batch 2. Nya batchen är grynig och bildar hårda klumpar. Batch 2 var mjuk och fin.

Jag är ganska säker på att Batch 3 är bankad med något och jag uppskattar att jag behöver 3-5 gånger så mycket av den som av batch 2 för att uppnå samma rus. :(

Av batch 2 så fick man inte skit fulla näsan, det får man dock av batch 3, det är väl banket antar jag..

Varför är det alltid så med tjack säljarna?
Dom får in en bra batch, tar in en till och sedan är det bara bankat eller RC efter det och dom sabbar sitt rykte.

Topp