Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Prippsen

Registrerad
Meddelanden
6
En på arche hade testat hans och skrev det här är i forumet:
Boyscout - 'DUNDER RENT AMFETAMIN' - VARNING - (RCtestet MECKE ger utslag på2-CB/2c-I/6-APDB och är 90%
Men jag personligen har ej testat eller köpt det så kan inte säga nått egentligen
Mvh LingonGrova
Jaha det var ju kuken..
Brukar fult vara spetsat/bankat med det?
Vad händer om man renar det med aceton försvinner skiten då?

Finns det något bra tjack på fs4 nu som inte är bankat med någon skit?

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Grinchens batch 2 var riktigt bra.
Tyvärr är batch 3 inte samma vara.

Batch 3 har en annorlunda färg och konsistens, den är inte lika kritvit och fin som batch 2. Nya batchen är grynig och bildar hårda klumpar. Batch 2 var mjuk och fin.

Jag är ganska säker på att Batch 3 är bankad med något och jag uppskattar att jag behöver 3-5 gånger så mycket av den som av batch 2 för att uppnå samma rus. :(

Av batch 2 så fick man inte skit fulla näsan, det får man dock av batch 3, det är väl banket antar jag..

Varför är det alltid så med tjack säljarna?
Dom får in en bra batch, tar in en till och sedan är det bara bankat eller RC efter det och dom sabbar sitt rykte.
Tror det inte säljarna har tid banka just tjack, värre är det opiater.. Tror dem köper in några kilo och sedan ser till å bli av med skiten så fort som möjligt, det ät helt sjukt vilka mängder som säljs om man jämför med några år sedan. Speciellt nu när man kan handla med kryptovaluta som är ikke spårbar, hehe det ser man tydligt om man spanar igenom några av storspelarnas recensioner, nä ja tror att köpa något som tillverkats av en kemist är lite som att köpa grisen i säcken, man vet alldrig om denne kemist är bra lr dålig, dock är det oftast bra amf man kan köpa.

SDHT00

Registrerad
Meddelanden
7
Grinchens batch 2 var riktigt bra.
Tyvärr är batch 3 inte samma vara.

Batch 3 har en annorlunda färg och konsistens, den är inte lika kritvit och fin som batch 2. Nya batchen är grynig och bildar hårda klumpar. Batch 2 var mjuk och fin.

Jag är ganska säker på att Batch 3 är bankad med något och jag uppskattar att jag behöver 3-5 gånger så mycket av den som av batch 2 för att uppnå samma rus. :(

Av batch 2 så fick man inte skit fulla näsan, det får man dock av batch 3, det är väl banket antar jag..

Varför är det alltid så med tjack säljarna?
Dom får in en bra batch, tar in en till och sedan är det bara bankat eller RC efter det och dom sabbar sitt rykte.
Håller med, batch 3 var inte bra. Grinchen är för övrigt överskattad.

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Tror det inte säljarna har tid banka just tjack, värre är det opiater.. Tror dem köper in några kilo och sedan ser till å bli av med skiten så fort som möjligt, det ät helt sjukt vilka mängder som säljs om man jämför med några år sedan. Speciellt nu när man kan handla med kryptovaluta som är ikke spårbar, hehe det ser man tydligt om man spanar igenom några av storspelarnas recensioner, nä ja tror att köpa något som tillverkats av en kemist är lite som att köpa grisen i säcken, man vet alldrig om denne kemist är bra lr dålig, dock är det oftast bra amf man kan köpa.
Jag tror att många bulksäljare bankar sitt Amfetamin för det är nästan alltid en massa skit i som inte kommer från själva tillverkningen.

Jag hatar kaffe och mår skit av koffein i högre dos., tyvärr så är det vanligt att idioterna som bankar tycker att det ska vara massa koffein i tjacket så att man överdoserar på koffein och mår piss när man tar det.
Eller ännu värre dom som bankar med RC-droger.

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
KA
Jag tror att många bulksäljare bankar sitt Amfetamin för det är nästan alltid en massa skit i som inte kommer från själva tillverkningen.

Jag hatar kaffe och mår skit av koffein i högre dos., tyvärr så är det vanligt att idioterna som bankar tycker att det ska vara massa koffein i tjacket så att man överdoserar på koffein och mår piss när man tar det.
Eller ännu värre dom som bankar med RC-droger

Absolut , hade åxå en period med koffeinbankat tjack som verkade florera bland dem flesta Sam några enstaka ordrar som bara måste ha innehållit någåt betydligt starkare än AMF, när man inser att man suttit i samma position i 12 timmar haha personligen kan ja tycka att de kan va rätt skönt med en sådan stark stimulation, kanske inte Dem mest hälsosammaste resan men gött å slippa känna. 🙃

Topp