Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Grön Vilken marknad saknar ni mest genom tiderna?

Står i god status, rekommenderas och klassas som pålitlig.

svenne

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
19
Alla som läser detta känner nog till att Archetyp föll för inte så länge sedan. Det fick mig att tänka, archetyp var en såpass bra marknad att de konkurrerade ut nästan alla andra marknader. Jag saknar simpliciteten av archetyp och tilliten man hade till big boss. Vilka marknader saknar ni om man kollar på alla som någonsin funnits?

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
32
Håller helt med angående Archetyp, grym admin.

Jag tänker också Dream Market som höll i 7-8 år med grym admin som såg till att alla fick sina pengar uttagna innan de stängde, men Archetyps deisgn och funktionalitet slår det mesta med hästlängder. Tycker dock Catharsis påminner ganska mycket om Archetyp så är rätt nöjd där också.

FS3 var också ganska sjyst. Lite stressade i slutet av okänd anledning men tror de gjorde sitt bästa.

svenne

Moderator
Forumpersonal
Meddelanden
19
Håller helt med angående Archetyp, grym admin.

Jag tänker också Dream Market som höll i 7-8 år med grym admin som såg till att alla fick sina pengar uttagna innan de stängde, men Archetyps deisgn och funktionalitet slår det mesta med hästlängder. Tycker dock Catharsis påminner ganska mycket om Archetyp så är rätt nöjd där också.

FS3 var också ganska sjyst. Lite stressade i slutet av okänd anledning men tror de gjorde sitt bästa.
Ja det blir svårt att slå archetyp men vi får hoppas att någon steppar upp och sätter ribban ännu högre framöver!

Topp