Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nygammalt gäng tillbaka! Har både bra Pregabalin, tjack, Alprazom 05. Stada samt Heroin. Oslagbara priser!
Endast gjort 2 beställningar sen de kom tillbaka men de gick smidigt. Saknades dock en grej i pakeyet. Men litar på att de gör rätt för sig. Uppdaterar när jag fått svar ifrån dom.

Ganja48

Registrerad
Meddelanden
9
Nygammalt gäng tillbaka! Har både bra Pregabalin, tjack, Alprazom 05. Stada samt Heroin. Oslagbara priser!
Endast gjort 2 beställningar sen de kom tillbaka men de gick smidigt. Saknades dock en grej i pakeyet. Men litar på att de gör rätt för sig. Uppdaterar när jag fått svar ifrån dom.
Hi bro. How much cost heroin? How I can contact them?

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Nyfiken på dessa aktörers tjack, farsgubben köpte 2.5 g å va igång hela helga, verkar potent, dock lite av det blötare slaget vilket jag har lite svårt för men stealthen är tydligen gudomligt genomtänkt. Spännande 😎

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nyfiken på dessa aktörers tjack, farsgubben köpte 2.5 g å va igång hela helga, verkar potent, dock lite av det blötare slaget vilket jag har lite svårt för men stealthen är tydligen gudomligt genomtänkt. Spännande 😎
Jag väntar på ett par gubbar. Så kan ge en liten recension sen. 👍

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Jag väntar på ett par gubbar. Så kan ge en liten recension sen. 👍
Cool, ja gör gärna det :) diggar att man kan köpa mindre volymer för ett vettigt pris, försöker hålla nere på tjacket just nu så, men då gäller det att tjacket är potent så att man kan köra ett litet mini grace. Kul kul 🌱

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nu så har det anlänt! Superstealth. Verkligen. Och tjacket är det fart i 👍 sen hur slitsamt det är återstå att se. Får uppdatera. Verkar som Weloveweed har 2 sidor... 🤔 eller är jag så tjackad?... Får nog ut o ta en cigg.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nu så kom dom, weird. Och det stod att de va skickade för typ 3 Tim sedan, men nådde precis till mig. Aja, svarar strax.

Förresten, var det inte nån begåvad typ som startade en chatt-tråd här nånstans? Annars får vi göra det. Perfekt för såna här tillfällen. O många andra.

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Vart tog domma vägen, köpte heroin/xanax från dom på fs.
sjukt bra stealth och mkt bra horse för den pengen. dom är saknade!! 🙏

wiggiwest

Registrerad
Meddelanden
2
Hej dt or ut met hittara man dit finss de-bara på darknet eller har dom nån wickr eller
clearnet sida?
tacksam för all hjälp kag kan få
mvh wiggiwest

Topp