Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Ny gammal vendor som verkar ha som målgrupp att sälja standard röka till budget pris. Enligt recentionerna har de becknat tjo tidigare men nu har de 2 budget sorter av vad som enligt bilden kan vara vad som helst. 35 spänn resp 66 tot; 12g för 416sek laggd Idag. Jag har 3 utdelnings dgr n vecka och jag uppdaterar när och om det kommer första gängen onsdag.
RTFM!

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Kan redan nu säga att kundsuppen tycks funka. Inte nog med trevliga...tillmötesgående åxå!

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Blixtsnabb leverans....kvaliteten var värre. Den billigaste var bättre än den något dyrare.
Det har någongång i tiden kanske varit bra men nu är det stenhårt och pulveriserar i princip när man bryter det.
Skulle tippa på att De har dragit ur det med aceton.
Jag tänker i vartfall inte slänga det.

Senast ändrad:

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Nu slängde jag det, fick smak på äkta hash och kunde inte förmå mig att ta ett bloss till av den djävla blåsskiten.
Det är med lättnad i mitt hjärta när jag ser att De plockat bort luffarna från sighten.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nu slängde jag det, fick smak på äkta hash och kunde inte förmå mig att ta ett bloss till av den djävla blåsskiten.
Det är med lättnad i mitt hjärta när jag ser att De plockat bort luffarna från sighten.

Håller med i det lucce skriver. Båda sorterna var under allt kritik. Hårt gammalt. Som sagt, kanske varit bra en gång i tiden men, nu gav de inget vidare.

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
Att säljarna helt väljer själva vilka recentioner de vill publicera, står nu helt klart, ingen av mina recentioner syns iaf... De har ändrat priserna som en annan byter kalsonger och enligt de recentioner som finns verkar de bara ha försäljning varannan vecka.
Röda i min bok.

lucce

Registrerad
Meddelanden
63
En månad nu med sveriges bästa priser men inte mer än typ 60 recentioner och de recentioner de har är alla på topp men mina recentioner syns inte. Detta är inte dåligt hash, detta är hash som de medvetet har förstört genom att blötlägga det i aceton för att skumma av oljan och sedan låtit torka i press, jag har sett samma sak tidigare.

Låt Er inte luras dessa herrar är blåsare!!!

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
En månad nu med sveriges bästa priser men inte mer än typ 60 recentioner och de recentioner de har är alla på topp men mina recentioner syns inte. Detta är inte dåligt hash, detta är hash som de medvetet har förstört genom att blötlägga det i aceton för att skumma av oljan och sedan låtit torka i press, jag har sett samma sak tidigare.

Låt Er inte luras dessa herrar är blåsare!!!
+2 minst. Jag hade ändå haft ett uppehåll pga såna där härligs muggpiss på jobbet. Kom hem, och tänkte naturligtvis fira ju. Och Banditen brev hade landat, sweet tänkte jag. Hände ärligt talat ingenting på den billigare sorten. Den andra lyxigare sorten blandade jag ner hela grammet ( eller ja, de 0.78 jag fick ) med endast lite estetiska tobaksflan i min största pipa. Kände lite lite. Men det var ju ett skämt typ. Om standard hasch ( som man ändå kan köra lite ibland av diverse anledningar ) kan sägas vara typ vodka, så var den biten som en folköl.

Nej, jag säger som lucce. Låt Er inte luras, dessa herrar är blåsare!!!

locozutt

Registrerad
Meddelanden
1
Den första jag fick av Banditen var helt ok, den andra ostämplade gick ej att röka alls så jag lagade kladdkaka av dom 8-9g jag hade kvar. Dom har fått in nytt röka och jag lär beställa några gram. Kommer att skriva recension här sedan.

Topp