Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenOkej låter kanon, la nämligen en beställning på FS så nu blev man lite lugnare.Aktiva sedan FS3 och kanske ännu längre. Har personligen aldrig handlat men vet att många vänner har Dozemeto som stor favorit! De har handlat av honom på Archetyp Market.
De har alltid löst problem bra tidigare iallafall.
har beställt av honom hur många gånger som helst, sen fs3 också, och då snackar jag väldigt många gånger och beställer alltid MINST 510st ksalol (alprazolam) 34 kartor. och det har aldrig blivit något krångel för mig, varorna har alltid levererats och aldrig fått mindre än det jag beställt. självklart käkar inte jag alla själv, inga av mina kunder har någonsin klagat på produkten, kan personligen säga att det finns absolut inget att klaga på.Någon som handlat Alpra sista tiden därifrån? Sett blandade recensioner på både utseendet på kartorna samt styrkan.. Samt vissa som inte fått sina beställningar?
Doze har alltid varit grön för mig :*
Får alltid extra. Jättetrevlig
Priserna framförallt, stealthen är inte så jättebra. Men han har jättebra priser jämfört med andra, och svarar alltid med en trevlig ton på frågor. Har aldrig förlorat ett paket från honom och har då beställt en massa. More than enough for little meTråkigt o höra Tjackstolle :/
Kan du utveckla lite om du orkar? Vad var bra, och vad var mindre bra?
Mvh Oldfield
Är med dig på allt du skriverPriserna framförallt, stealthen är inte så jättebra. Men han har jättebra priser jämfört med andra, och svarar alltid med en trevlig ton på frågor. Har aldrig förlorat ett paket från honom och har då beställt en massa. More than enough for little me![]()
Nya galenika kartor, samma piller enligt dem. Tycker dem blivit mycket svagare än förr.Någon som handlat Alpra sista tiden därifrån? Sett blandade recensioner på både utseendet på kartorna samt styrkan.. Samt vissa som inte fått sina beställningar?
Har blivit scammed av dozemeto, handlar aldrig mer därNågon som handlat Alpra sista tiden därifrån? Sett blandade recensioner på både utseendet på kartorna samt styrkan.. Samt vissa som inte fått sina beställningar?