Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenVi är flera som har beställt ifrån denna och ingenting har dykt upp så förstår verkligen inte hur hen är GRÖN!Gammal vendor, och jag har personligen bara bra erfarenheter av dem.
Det där låter som något Drugify har hittat på. Kan det vara så att du är Drugify?Har beställt av dom sen fs3 så jag kan säga att det har aldrig varit några problem med dessa och dom är alltid super trevliga. Jag kan rekommendera dessa för dom bryr sig och hjälper en om man ber om det. Toppen grejer har dom.
Tyvärr är jag ej det då jag handlat som sagt hos dom sen fs3 och dom är snälla och skickar grejer till mig men tråkigt såklart om andra inte haft turen jag haftDet där låter som något Drugify har hittat på. Kan det vara så att du är Drugify?