Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.

astar911

Registrerad
Meddelanden
5
Har beställt av dom sen fs3 så jag kan säga att det har aldrig varit några problem med dessa och dom är alltid super trevliga. Jag kan rekommendera dessa för dom bryr sig och hjälper en om man ber om det. Toppen grejer har dom.

S.F

Registrerad
Meddelanden
15
Har beställt av dom sen fs3 så jag kan säga att det har aldrig varit några problem med dessa och dom är alltid super trevliga. Jag kan rekommendera dessa för dom bryr sig och hjälper en om man ber om det. Toppen grejer har dom.
Det där låter som något Drugify har hittat på. Kan det vara så att du är Drugify?

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Lita inte på denna vad du än gör! Vi har ingen egen vinning av att varna andra för att köpa här utan vi vill se en ärlig, seriös marknad där du inte behöver vara orolig för att inte få vad du har betalat för, om nu inte posten eller Polisen konfiskerar försändelsen.. Men händer detta så får du inom väldigt snar framtid bekräftelse att så är fallet.

Denna vendor är den sista någon av oss skulle rekommendera till andra. Vi hade bra kontakt med dom genom mail och så men kontakten var klart bättre första veckan sen när vi en och en påtalade att det inte kommer något från dom så var det vanliga svaret: ”Det är trist =\ Vi kan dock inte göra så mycket förutom att posta brevet.” Så avtog svaren avsevärt fort.

Måste verkligen påpeka att vi är en stor grupp på 9st personer som testat bland annat Drugify/Knarkimperiet.com och inte en enda hade en bra erfarenhet.

Nalti

Registrerad
Meddelanden
8
Även jag har blivit blåst av Drugify. Dom är selektiva scammers som det verkar. I början gick det jätte bra och jag fick alla beställningar men sen blåste dom mig två ggr, det var vid högre summor som jag ej fick varorna. Dom bad mig göra en ny likadan beställning så skulle dom skicka med mina varor jag ej fått i beställningen innan, jag skulle alltså varit tvungen att köpa varor för att få det jag tidigare betalt för, när jag sen blev upprörd och krävde mina varor så blev dom otrevliga och anklagade MIG för att vara en reship scammer som försökte få gratis varor. Att påstå sånt när man varit trogen kund länge. Nåt har hänt med dom och jag kommer inte beställa igen.

The 9nth Gate

Registrerad
Meddelanden
12
Jag vill enbart att andra som försöker handla på detta diskreta sätt inte ska bli blåsta stup i ett så därför måste jag tok varna alla ifrån att göra köp av denna parasiten..

Spara cashen och leta vidare efter en seriös vendor istället för dom finns!

Med vänlig hälsning, Disco

Topp