Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Millenium2000 - Omöjligt Snabba

Betyg
5.00 stjärna (s)

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
:love:"Mille" Darknets bästa subutex vendor:love:

Millenium2000 har ALLTID levererat dagen efter en beställning. Helt sjukt. De har funnits sedan DM och aldrig handlat sub av någon annan vendor, är en stammis på sen 4 år tillbaka. mindre än 24h leveranns klarar Millenium medans alla andra vendors tjatar om postnord...

Billigt är det vilket såklart är skit bra, men eftersom vi knarkare är rätt otåliga individern, är Mille enligt mig bästa vendorn på FS på grund av deras leveranstid. Jag fattar inte hur dem gör det men trotts att jag beställer på en eftermiddag så har jag ALLTID fått paketet dagen efter (Om det är utdelningsdag såklart). Mindre än 24h leverans alltså. Utav 6 paket denna vecka från olika vendors så har ett paket inte dykt upp, 1 paket 2dd resten 4dd. Jag märker att många skyller på Postnords sommarjobbar nu under dessa tider. Detta är antingen bullshit eller så måste Mille leverera paketen personligt :ROFLMAO:

Det ända jag stör mig på är att dem endast har subutex, och jag älskar all knark, oavsett etnicitet! Utöka utbudet så blir ni det enda alternativet av vendors enligt mig.

Senast ändrad:
Topp