Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Monsterkatten

Registrerad
Meddelanden
6
Fick hem alla ordrar jag beställde förutom från MotherOfTheDragons. Kom ett brev/paket med bara en urklippt wellpapp bit.

Någon som känner till dessa herrar de är ganska nya men tänkte att dom förtjänar en chans...

JustBullshit39

Registrerad
Meddelanden
6
Fick hem alla ordrar jag beställde förutom från MotherOfTheDragons. Kom ett brev/paket med bara en urklippt wellpapp bit.

Någon som känner till dessa herrar de är ganska nya men tänkte att dom förtjänar en chans...
Jag beställer ofta från dem. både hasch och oxy. Inga problem so far. Bra stealth och leverans i tid. Vågade beställa från dem trots att de var nya. Skit trevliga och generösa

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Var beställde du ifrån, d v s finns de på en marknad eller har de egen webb?

Topp