Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenHur går det?Nåt är inte som det ska :/ skickat ett nytt mejl om min saknade 26/11 lev, vi får se om jag får svar denna gången.
Jo de svarade och erbjöd reship, vilket är helt otroligtHur går det?
Det här var en beställning som gjorde i månadsskiftet okt/nov - så det var ett tag sen.Blev rejält blåst av ett av deras tjack. Det var omärkt så svårt att veta vilket det var (beställde två sorter samtidigt). Det var stenhårt, sved som fan i nösan, men gav noll effekt.
Vågar inte beställa amfetamin där igen, det är etr som är säkert. Men de har alltid varit min go to, så känns lite sorgligt.
Samma här grönade den alla dagar i veckan när jag handlade just hos dem stora mängder för 1 år sedan. Men nu är de röda i min bok. Beställer du 10 beställningar så kommer kanske 4-6 fram.Grönade din alla dagar i veckan förr men nu är dom inte att lita på och kundservicen är under all kritisk mot vissa.
När la du beställningen om man får fråga?Fick hem varor idag ifrån dom. Aldrig några problem. Köpt ifrån dom i några år.