Sök

Visa bästa träffarna

mupparna-wide-1536×450mupparna-wide-1536×450

Mupparna

Säljer tabletter med stor framgång
Save

Report Abuse

Report Abuse

Beskrivning

Mupparna är just nu rödflaggade enligt många varningar som kommer in.

Bra att veta...

Betalningsmetoder
XMR, BTC
Clearnet webb

Mupparna 42 reviews

Write Your Review
1.9
42 reviews
  • Ronaldo

    Röda… De tar dina pengar utan skam. Ljuger på mail.

    • gröt

      Sant! Grym hemsida men snor pengarna 100%. Säger att dom skickat ersättning vilket inte stämmer. Skyller på postnord, motvind och en för liten snopp.. Köp INTE från dom. Ångrar att jag provade något annat än drugify/knarkimperiet. Sjuuuukt bra leverantörer. Tyvärr på paus just nu.

  • Jagvet

    Röda!!!!! Blåser att ens paket har skickats. Väntat i snart 6 veckor, svarar knappt på mail. Endast autosvar och att det är skickat. UNDVIK MUPPARNA, lita på recensionerna.

  • Boringnaldo

    Lämnar endast 1 stjärna eftersom det inte går att lämna en review med 0 stjärnor. Jag har bara haft dåliga upplevelser med dessa. Beställde för över en månad sedan och inget har dykt upp. De svarar knappt på mail och när de gör det så ljuger dem. Säger att min order har skickats, precis som att brevbäraren knackar dörr fram till att han hittar mig. De var snabba att skriva när det “saknades” pengar på ordern men efter det så är det tyst. Ser även att de uppmanar till “lättare” betalmedel på deras sida, vilket är helt sjukt då de inte ens kan skicka i väg ordrar.

    Kommer aldrig att beställa här igen. Jag accepterar att jag har blivit blåst och gått vidare.

    • Bella

      Så cjockad jag blev av att läsa alla klagomål! Har beställt en del gånger men det är minst 3 mån sedan. Inga problem och om så skickade de nytt. Undrar vad som hänt då de numera får dåliga recensioner!? Om man inte orkar medstrulet men darknet vet du nån pålitlig som säljer via sin hemsida?
      Tack

  • Oksana

    Oseriösa lögnare som hela tiden skyller ifrån sig. Har beställt flera gånger sen I februari men inte en enda leverans har kommit fram. De bryr sig inte ett dugg och säger bara att det är skickat. Har blivit blåst på mycket pengar här. De läser inte heller vad som står i mejlen och svarar inte. Ingen ordning och ansvar överhuvudtaget. VARNING!!

    • MOB

      Tre veckor har gått sen det stod complet på mailet än idag ingen paket i från mupparna… efter tre mail fick jag svar på min mail att jag själv kan enkelt kontrollera min order status på deras hemsida. Känns inte som dom läste det jag skrev till dom ens, då dom svara så här. akta er för handla där. Finns bättre alternativ kan jag lova er. I min bok är dom 🔴

      • Bella

        Hej.
        Har du något tips om msn tyckrr darknet är klyddigt och vill kunns handla via vendorns hemsida?
        Tack!

    • Pelle

      Har inte fått nått på 18 dagar dom säger att sakerna är skickade. Kommer inget skit. Beställde från en mer säker nu

  • Anna

    Leveranserna kommer aldrig fram. Svarar dåligt på mejl. Om det någon gång kommer fram ett paket så tar det flera veckor. Varning!!

  • Pellesnäsa

    Totalt värdelösa!!! Håll er borta,blåser dej på vikt och de var bankat skit.. Stank som satan men seda ingenting. Körde IV.

  • Rave Caliseen

    Röda i mina ögon.

    Tar era pengar
    Skickar inga varor
    Har slutat svara på mail

    • Norre

      Mupparna har hög tryckt, gå på deras webbsida

      • Veteran.user

        Mupparna gjorde som Flugsvamp, de tog pengarna och sprang. Fyra stycken av mina senaste beställningar har inte dykt upp på över en månad. UNDVIK.

      • Pellesnäsa

        De är ingen ursäkt!!!! Handla inte av mupparna. Absolut inte på clearnet

    • Röda

      Väntat en månad på min order, försökt fått kontakt via kundtjänst och då säger de att ordern har skickats om det står “completed” när man söker orderstatus på deras hemsida, vilket det har gjort i en månad.

      De kan inte ens vara ärliga och säga att de har hämnat efter och skickar ordern så fort som möjligt.

      • Mob

        De samma här dom varken svarar eller vill göra rätt för sig.. jag hoppas karma äter dom..

  • Nisse Kanel

    Många leveranser som inte kommer fram just nu. Jag har väntat en månad, samt tre veckor. Inget kommer. Har blivit röda på DF. Kass kundtjänst med autosvar känns det som

    • Norre

      Kolla deras webbsida för anledningen, jag har väntat också över 1 månad och leveransen kom.

      • Abcd

        Har du fått ditt än då? Misstänker att än idag inte heller du fått nåt? Men visst vi kan sitta låtsas att ingen av oss har blivit lurade och att alla paket är på är framme när som.

  • Erdogan

    De brukar vara bra och sakerna kommer alltid till sist. Men i takt med att de växer ökar också leveranstiderna och sista tiden verkar det som dom haft lite strul.
    Men ärlighet vara längst och kundtjänst brukar vara bra.
    Men dom får en fyra just nu för krångel av leverans om det löser sig blir det en femma 😉

  • Gillaranonymt

    En pålitlig säljare med bra produkter.

    • HH

      Haha sluta långt i från.

      • GayLord

        The best online dealer i ever experienced. Fast shipping good stealth, price and quality better then the most dealer on this planet. 10/10 ⭐️

Write Your Review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Säkerhet

PGP Nyckel
-----BEGIN PGP PUBLIC KEY BLOCK-----

mQENBF67lcwBCAClaPXUlD79LLJ4XAMbDYMs0c1kEl7d3jLECmV5+yPcMVnMME85
/UKw1LaJY7kfxBbyxyOQ/OFx1FNsIoqiRZrihy5NhnJYfkhn0HpBgMrA6yC4gf6y
1qSZaJcj9FIX1SWoo3b9YG/pU3XHcxK2Q+d7xu2GaPQA97wtD78oIU9VUPXhr7sl
1i6VfLGhC40p8ogM2dyZChyimFzZfX4G518AsBg7o+92HUV72ofiiWvn+hp3n9ol
iRbB3SW7RMtgb3ua7IaRppZlzsAEAjxJFtNZ7oao4EHfr3EVZlh9iQ7xk/pLNsvQ
wnPt1yHDm4NfJvBTWZdoRCxEkgpzcQyTp9BHABEBAAG0I011cHBhcm5hIDxtdXBw
YXJuYXNAcHJvdG9ubWFpbC5jb20+iQFOBBMBCAA4FiEEjhGeysUXsRRzf0fayjfC
7sxEHN8FAl67lcwCGwMFCwkIBwIGFQoJCAsCBBYCAwECHgECF4AACgkQyjfC7sxE
HN9uAgf+N/JxkGG3ETSjcz3jQkZjOWVt6xjMbh29yK0YT5DBpwptmY218SmGqtts
vqmo06FygKv1gdWgBtVLwwUzYmM/Rx9oQwNtkETV+6duWE+0ZhP7tGXupHgTL9Fr
iCtaibw6yS7zFLMuMgw0KT0/viX7wNG3+DbgZX/FSvL6iHYTdrwDn3GENyhZeEjb
u7w3xr8mJ9pou812BIEP84d4TXrDlstIONVtmxrr9DpidMxH1lT3iQ7MeRQbil3Y
St3oW92et2l5Sl6j+jRsU+9YXFmmCnMpV8kM5yu2Lu9hrlAYjoe0X8UnvfmQlzDc
wo2WjUsNJOkaXbH0agJ6Cv0FnSiucLkBDQReu5XMAQgAs+YSjiv14CX0V6wu1xiU
3WkAn6MaGtL8ymwJS+fP3uJDMx8BgxsGLLpDCz7ghZ+5PSyIv2HmQCU+J5mVexQs
QXwqejJlflxRJbgG2PsdYjVt7+HOMBzXTDJUOHxprQcN+KcpvFl7TMrle+81gifC
dsxMv+M0Yj9AeM/UVgIQNRKA021jxlsXJUbAP2ClpqBzu+Q76XMVSi80O/H5jZ4F
g8PFnH5mBXUcHT08YvuTmQv95OW7hlLzBnSsqquRenAfh+YRsD3Ws+p3u04+hMFT
A2Xod9kZXcvMxIbSFLLJhEMGqJ8WiJPbG58dJkAY7PqzH8HoTktdGFj1NVovM83Q
RwARAQABiQE2BBgBCAAgFiEEjhGeysUXsRRzf0fayjfC7sxEHN8FAl67lcwCGwwA
CgkQyjfC7sxEHN/rbgf9EDG/0hZX7KmxiOS7TLO7qNARHX5x7M9irZMjnWmSkQky
0W9Y5vSUFLXnwpkaJAooZPdnq34TGsfaY/vtRw6wSfzg7kxMSqwxz25hcDIYwN/Y
yNYNohzcjjhK9d3YgyWkWs/yDHWqpxFnep0dLAePUcSXtuvdcpQTjB4pv94irqOW
DrougU2ar9YFg3+63aoxf1rWJt5Jfr75SPpiK21Gl7gN6OrtSO8tBd1gpSAFNvxF
sjfAO6fMHOd2GzOp6OHzsXM2wFMIYSiL1c7ECOu3UyxBMjD5GEcxVuyTrE/IHDWZ
XEZE9wVJsf2p/2JmuKAFZykCXp86Tbc+zIAzSL3wUg==
=ynaS
-----END PGP PUBLIC KEY BLOCK-----

Guldkran är en söktjänst

Guldkran lagrar information om vendors och gör dem sökbara, det går inte att köpa droger här och vi hjälper inte till med det.

Du kan söka på vendors och vad de kallar sin verksamhet, eller lista efter kanal de är aktiva i och vilka substanser de har i utbudet. Informationen samlas från kanaler som vendors kan ha konto på, som marknaderna Flugsvamp och Archetyp eller  Clearnet eller om de har en egen butik på TOR-nätverket. Vem som helst kan också skicka in data om en ny försäljare, och man kan också begära att lägga till, justera eller ta bort information. Dessa granskas och text ska vara en icke sälj-drivande beskrivning av verksamheten den får inte innehålla reklam för  produkter och inte ha någon sorts erbjudande.