Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJag fick vänta en vecka på mitt en gång. Första gången kom på 3 dagar så ändå snabba. Första gången bra stealth men det andra var inte lika bra.Är det bara jag som får vänta sjukt länge på leverans trots det dumpat ner tre brev från andra vendors ändå har mitt brev från mupparna försvunnit verkar det som
Alright. Har väntat sen måndags förra veckan. Som sagt 3 andra vendors har trillat ned iaf. Får hoppas det bara är PostNords leverans tider det är katastrof med igenJag fick vänta en vecka på mitt en gång. Första gången kom på 3 dagar så ändå snabba. Första gången bra stealth men det andra var inte lika bra.
Alright. Har väntat sen måndags förra veckan. Som sagt 3 andra vendors har trillat ned iaf. Får hoppas det bara är PostNords leverans tider det är katastrof med igen
Alright. Har väntat sen måndags förra veckan. Som sagt 3 andra vendors har trillat ned iaf. Får hoppas det bara är PostNords leverans tider det är katastrof med igen
Update.Jag gjorde också en mindre beställning i veckan som inte kommit ännu men detta är första gången jag fått vänta så länge.
Vad gäller supporten vet jag inte vad som hänt det känns som dom eventuellt bytt personal där.... Men att noja så fort paketet är ens lite sent inbillat eller ej är en del av resan.
Mupparna är och förblir den bästa shoppen som finns.
Återkommer med svar om mitt paket och eventuellt svar ifrån supporten!
Vad beställde du?Gått två veckor för mig och jag har inte fått mitt och det vara bara en karta hade bara råd med det just då. 250kr och dom vägra hjälpa mig på något sätt. Dom sa bara vi har gjort vår del....Så kundbemötandet är på 0.
Giriga som fan. Beställde en sak för 250 bara. Igår hade det gått två veckor så släppte pengarna eftersom dom vägra 50/50 så mina pengar i sjön och dom märker nog inte så nämnvärt mycket, dom gör nog en del procent vinst per sak dom säljer. Så riktigt besviken på dom...
SpeedyGonzalesTjosan!
Börjar dra ihop sig till storstädning och behöver lite motivationspulver.
Vilken av mupparnas tjack-sorter är mest potent?
Det ska vara torrt 👃
Tack på förhand
Fick min order igår. Tänkte ge en update. allt var bra. stealthen var tveksam ediblesen låg helt öppet i brevet. alltså i sin packning men ändå, det står på vad de e. så skulle packningen paja kan man se exakt va de e för nåt. annars allt annat var på topp, kvaliteten och kundsupporten e på top. men endå stealthen borde vara prio ett enl. mig.Update.
Kundtjänst svarade som vanligt snabbt dom sa att min order var skickad dom beklagade att det tog tid osv jag vet inte men jag känner mig trygg med att det kommer nästa utdelnings dag.
Jag verkar inte ha fått min ännu men det kan ju vara postnord som är sega...Fick min order igår. Tänkte ge en update. allt var bra. stealthen var tveksam ediblesen låg helt öppet i brevet. alltså i sin packning men ändå, det står på vad de e. så skulle packningen paja kan man se exakt va de e för nåt. annars allt annat var på topp, kvaliteten och kundsupporten e på top. men endå stealthen borde vara prio ett enl. mig.
Knappast men det var en fin teori men eftersom dom varit gröna i gud vet hur länge minst ett år så får man väl ha lite tilltro.Röda som fan , dessa är selektiv scammers , två av 3 paket dök aldrig upp otrevliga på kontakt , Usch f dessa... Ni som grönare dessa är antingen dem o deras konto eller så får ni mutor i något slags jag vill varna alla för dem hära
Dom e seg på senaste min polare fick sitt igår efter 2 veckor. Så länge det kommer är jag nöjd en del, menar inte dig, tror det är deras rättighet att få det på max 2 dar. Brukar köpa preg av Eva Lena före mupparna. Men drugify säljer, pharmazia också. Säkert fler än får du avgöra själv angående drugify, jag har alltid fått mina få beställningar men hans namn klingar negativt i mitt huvud från fs3 tiden,. Scamming. och folk ändras inte. Sånt är galet, att jävligt att ta pengarna å ej ge varorna, speciellt när man sitter på obegränsad tillgång. Girgig, bedragare och lögnare. Men som sagt jag har ej råkat ut för de men läst här samt fs forum å at forum. Så klart det finns sanning i det dom säger. Sen finns de som som kallar alla scammers för dom e sönderknarkad å kallar nån som hållt på sen början för scammers för dom ej fått sin order på 500 kr. Forum är ett måste i en sån här branch. Måste lära mig AT är ba där för forumet. Å hitta den negativa kommentarern bland 100 positiva. Dom få hjältarna som står upp för sanningen och hjälper iaf någon från att bli lurad. Om du är en fjant å inte vågar säga sanningen kan du iaf ist säga noll. Inte hylla personen som man kan tro han håller personens familj som gissla.Jag verkar inte ha fått min ännu men det kan ju vara postnord som är sega...
Det var ju ingen stor beställning så det är inte hela världen... Det är väl mer det att jag vill gräva ner allt jag har hemma i skogen och skaffa ett alibi hehe..
Är det någon som kan rekomendera någon annan clearnet sida? Lyrica främst då..
Röda som fan , dessa är selektiv scammers , två av 3 paket dök aldrig upp otrevliga på kontakt , Usch f dessa... Ni som grönare dessa är antingen dem o deras konto eller så får ni mutor i något slags
Word broDom e seg på senaste min polare fick sitt igår efter 2 veckor. Så länge det kommer är jag nöjd en del, menar inte dig, tror det är deras rättighet att få det på max 2 dar. Brukar köpa preg av Eva Lena före mupparna. Men drugify säljer, pharmazia också. Säkert fler än får du avgöra själv angående drugify, jag har alltid fått mina få beställningar men hans namn klingar negativt i mitt huvud från fs3 tiden,. Scamming. och folk ändras inte. Sånt är galet, att jävligt att ta pengarna å ej ge varorna, speciellt när man sitter på obegränsad tillgång. Girgig, bedragare och lögnare. Men som sagt jag har ej råkat ut för de men läst här samt fs forum å at forum. Så klart det finns sanning i det dom säger. Sen finns de som som kallar alla scammers för dom e sönderknarkad å kallar nån som hållt på sen början för scammers för dom ej fått sin order på 500 kr. Forum är ett måste i en sån här branch. Måste lära mig AT är ba där för forumet. Å hitta den negativa kommentarern bland 100 positiva. Dom få hjältarna som står upp för sanningen och hjälper iaf någon från att bli lurad. Om du är en fjant å inte vågar säga sanningen kan du iaf ist säga noll. Inte hylla personen som man kan tro han håller personens familj som gissla.
Sen folk som blir helt till sig för packet försvunnit, taget, av polis lr säkert många brevbärare som är de e knark å tar. Köper man olagliga saker så får man räkna med att man kan bli scammad å allt möjligt. Tråkigt med pengarna men det räknar jag alltid med att de kan bli taget av polis eller brevbärare som jag själv tror är dom stora tjuvarna. För tar polisen får man alltid ett brev med beslagtaget packet som dom misstänker är narkotika. Och köper endast av folk jag vet e legit. För packet försvinner inte aldrig, kan hamna på vift men kommer alltid fram, fick ett packet skickat till mig utomlands men dök inte upp förns 7 månader senare när jag var hemma.
Den inställningen är Du rätt ensam om här på forumet!Röda som fan , dessa är selektiv scammers , två av 3 paket dök aldrig upp otrevliga på kontakt , Usch f dessa... Ni som grönare dessa är antingen dem o deras konto eller så får ni mutor i något slags
Berätta för mig hur försvinner 500tramadol tabletter om ja e ensam? E de du som e bakom mupparna ? Verkar som de för du e mer hardcore sponsor än någon jag berättar att jag fick inte shit av dem och vart av med 4000kr sen om du tror eller ej pisssr j på rakt igenom. Idagaf att ja e ensam 😂Den inställningen är Du rätt ensam om här på forumet!
det lär dyka upp. hade samma känsla hahaha. du är nog lugnJag verkar inte ha fått min ännu men det kan ju vara postnord som är sega...
Det var ju ingen stor beställning så det är inte hela världen... Det är väl mer det att jag vill gräva ner allt jag har hemma i skogen och skaffa ett alibi hehe..
Är det någon som kan rekomendera någon annan clearnet sida? Lyrica främst då..
De e vanlig marockan commercial snäppet vassare än standard tycker jag, den nya frog varianten är len och goHur är kvalitén på mupparnas bruna? Bentleyn har jag testat och den var helt klart schysst, men tänkte på dom billigare alternativen, ngn som