Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapentrollBerätta för mig hur försvinner 500tramadol tabletter om ja e ensam? E de du som e bakom mupparna ? Verkar som de för du e mer hardcore sponsor än någon jag berättar att jag fick inte shit av dem och vart av med 4000kr sen om du tror eller ej pisssr j på rakt igenom. Idagaf att ja e ensam
Ha siktir git ibne, du e troll vänta tills din beställning*försvinner av Postens slarv*
Hjälper det att sitta och gråta på detta forumet? Du borde ta det lugnt med substanser och försöka spara på dom 2 hjärncellerna du har kvarHa siktir git ibne, du e troll vänta tills din beställning*försvinner av Postens slarv*
Stultus est ille qui loquitur sicut meretrixHa siktir git ibne, du e troll vänta tills din beställning*försvinner av Postens slarv*
Håll nu en ärlig dialog, var tillmötesgående samt var öppen för att dela smällen. Det underlättar ju också om Du har omsatt mer än typ tre lax de senaste två åren. Speciellt mindre orders saknas ju också seriösa motiv till selectiv fraud.Vill bara uppdatera och säga att mitt packet inte anlänt ännu och nu har det gått ca 2 veckor och det ska vara skickat... Så jag antar att jag är med om mitt första post slarv tur det var en mindre beställning.
Håll nu en ärlig dialog, var tillmötesgående samt var öppen för att dela smällen. Det underlättar ju också om Du har omsatt mer än typ tre lax de senaste två åren. Speciellt mindre orders saknas ju också seriösa motiv till selectiv fraud.
Ha, ha Du behöver inte be mig om ursäkt mannen, sorry om det kunde uppfattas att jag implementerade en känsla av att vara anklagande. Den omsättningen Du hänvisar till är med råge så pass omfattande att vad Du sägerborde tas på största allvar och som sagt förlåt att jag är den tjat kärring jag är.Så han med en förmanade stämma !
hehe jo men det är sant som du skriver men hur mycket jag spenderat är väl inte relevant för att man ska få sin vara? Och jag är väldigt säker på att det bara blivit något fel i kommunikationen.
Och jag bara antar här men har man sådan omsättning som jag förutsätter att mupparna har så händer sånt ibland. Fram till jag hör ifrån kundtjänst så tänker jag vara positiv till att det löser sig jag trodde jag var tydlig med att jag inte misstänker någon form av scam överhuvudtaget tvärtom så retar det mig kungligt med troll och diverse andra idioter som på eget bevåg eller uppmanade av konkurrenterna att så tvivel och skapa paranoia. Det var en liten beställning jag hade kvar lite i min gamla wallet jag behövde bli av med.
Och bara för sakens skull men som sagt jag ser inte varför det ska vara relevant vad jag spenderat tidigare men jag handlar väl för någonstans runt 2000 per månad men inte riktigt i två år men nästan.
Så jag hoppas det löser sig nu jag har blivit bortskämd med mupparna och jag trivs med det utsikten att leta ett nytt ställe lockar verkligen inte vi har hållt ihop i vått och torrt jag och mupparna och jag hoppas vi fortsätter så i många år till.
Men tack för tipset ibland skriver man bara på sådana här ställen för ett lugnande ord.
Ber om ursäkt ifall det blir jobbigt att läsa men jag är dyslektiker
Har heller inte fått mitt ännu fick en reship på en order från mitten av september som ska ha postats förra veckan, hos mupparna har jag alltid haft en veckas leveranstid och jag tror dom postar några gånger i veckan inte varje dag (mindre risk kanske). Det är ok så nu hoppas vi på torsdagens utdelningSå han med en förmanade stämma !
hehe jo men det är sant som du skriver men hur mycket jag spenderat är väl inte relevant för att man ska få sin vara? Och jag är väldigt säker på att det bara blivit något fel i kommunikationen.
Och jag bara antar här men har man sådan omsättning som jag förutsätter att mupparna har så händer sånt ibland. Fram till jag hör ifrån kundtjänst så tänker jag vara positiv till att det löser sig jag trodde jag var tydlig med att jag inte misstänker någon form av scam överhuvudtaget tvärtom så retar det mig kungligt med troll och diverse andra idioter som på eget bevåg eller uppmanade av konkurrenterna att så tvivel och skapa paranoia. Det var en liten beställning jag hade kvar lite i min gamla wallet jag behövde bli av med.
Och bara för sakens skull men som sagt jag ser inte varför det ska vara relevant vad jag spenderat tidigare men jag handlar väl för någonstans runt 2000 per månad men inte riktigt i två år men nästan.
Så jag hoppas det löser sig nu jag har blivit bortskämd med mupparna och jag trivs med det utsikten att leta ett nytt ställe lockar verkligen inte vi har hållt ihop i vått och torrt jag och mupparna och jag hoppas vi fortsätter så i många år till.
Men tack för tipset ibland skriver man bara på sådana här ställen för ett lugnande ord.
Ber om ursäkt ifall det blir jobbigt att läsa men jag är dyslektiker
Hur kommer det sig att du fått så många paket beslagtagna tror du? Har du kanske fått din adress typ rödflaggad hos postnord? När började du få de beslagtagna? Tråkigt att höra oavsett och undrar hur vanligt detta är egentligen :-/Jag har fått packet beslagtagna av mupparna och andra vendors, ibland pga postspärr å ibland otur. Men det är en sak jag räknar med kan hända när man begår olagliga handlingar, , mupparna kompenserade mig en del av beställningen, hade köpt för 4k, och det var schysst många gör inget. Och han förlorar pengar han med. Sen kan jag tänka mig en del är otrevliga när dom kommunicera med vendors. Vara högvlig kommer man långt med och det hör till vett och etikett, och krävs så lite av en själv. Vare sig man gillar varandra så kan man tala som vanligt folk. Få gånger jag blivit scammad, den enda gången jag kan komma på var när jag köpte H av kbk tror jag han hette för fick inget snutbrev som alltid kmr när det beslagtas. Och tror helst på sommar även tjuvaktiga sommarjobbare tar brev, köpet man från darknet så lär man känna igen en del. Och är rätt riskfritt, ingen kmr klaga till posten för ens droger ej dök upp.
Man får ta detmed en nypa salt typ att det är skickat vid completed är säkert deras ambition o målsättning.Någon som har ett svar på hur lång tid de tar att få sitt godis? Beställde i söndags,bekräftat och packad och skickad enligt dom, borde la komma idag?
Japp en nypa salt men fick min reship från förra veckan idag torsdag 20/10 brev stämplat den 18/10, ursprungligen en order från mitten av september som jag fick reship på då den försvann i strulet, blev informerad att den var på väg till mig i början av förra veckan så postansvarig hos mupparna har tagit några dagar extra på sig innan den lades på postlådan känns det som.Man får ta detmed en nypa salt typ att det är skickat vid completed är säkert deras ambition o målsättning.
Beställe ett tag sen på en måndag. Allt gick smidigt och fort comlpleted.
Fick leveransen tidag veckan efter. Men poststämpeln visade att postningen gjordes dagen innan,måndagen veckan efter mao..
Och från den betraktelsen blire ju snabbt en dags leveranstid.
Bergis nåt de har som säkerhetsstrategi vid postning.
I denna bransch kan man inte lämna nåt åt slumpen. Inte minsta skitsak.
Då är man snrt rökt o sen knas från helvetet.
Obs detta är vad jag personligen tror eller spekularar om till detta ämne.
.
Sättet du skriver påKolla vilken råd du ger mig men sen ger du dig i krig med 😂 ingen gråter någonstans
Uppdatering reship landat idag torsdag 20/10 enligt stämplat 18/10 så 2dd när posten fått in det och stämplat försändelsenHade en beställning från september som försvann fick reship på hela ordern i början av denna veckan så väntar spänt på den imorgon!!
Dom har gått ut med att det varit struligt och är nu i fas med grejerna igen och det är blandade kommentarer på marknader samt forum om väntetiden, många har fått sitt vissa har fått vänta några veckor.
Samtidigt så tar det inte ens en vecka för posten att levererar om inte dom har strul på anläggningarna.
Sättet du formulerar dig på när du skriver dina inlägg ligger på samma nivå som en 12 årig hobby blatte.Kolla vilken råd du ger mig men sen ger du dig i krig med 😂 ingen gråter någonstans
Jag har handlat länge hos mupparna och har alltid haft 7-10 dagar från completed på orderstatus till min brevlåda, kolla stämpeln på försändelsen den brukar man hitta på frimärket och då får du ett svar på när postnord sorterat din försändelse på postnords terminal,Någon som har ett svar på hur lång tid de tar att få sitt godis? Beställde i söndags,bekräftat och packad och skickad enligt dom, borde la komma idag?