Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenAmfetamin överlag håller sjukt dålig standard vars man än köper. Kostade 5-800kr/g på den tiden det höll kvalitet förmodligen största anledningen. Vilket ladd köpte du?Amfetaminet var utbankat med marsipan helt hävla brunt o äckligt. Laddet var riktigt hävla bra dock.
Jag är också helt färdig med denna shop. Ingen ordning alls längre. Jag tror på exitscam.La en order den 13e Feb, fick automail att den mottagits och allt ok. Men inget kommit, mejlade igår men inte har dom svarat...
Beställt 50 Phenobarbital. La en blandad order den 31a december med bla 20st Phenobarbital, dom fick jag aldrig.
Så är såklart orolig att nya ordern inte heller kommer komma.
Alltså det har krånglat som fan från denna sida ett bra tag, senaste 3 beställningarna har strulat där jag fått jaga och tjata på mejl.
Jag är så färdig med denna shop. Rekommenderar inte att beställa härifrån längre.
Helt körda för min del. 100%Allt annat kommer fram med posten utan mitt paket från januari eller min reship från förra måndagen. Trist men nog är denna shop körd i mlna ögon
Kan man skicka privata meddelanden här?Jag skrev positivt om mupparna för ett tag sen men nu har min vän fått två uteblivna paket. Blåst på totalt 4000 kr. Jag har själv fått allt men nu vågar jag tyvärr inte handla där mer. Jag ser dom som kraftigt röda just nu. Jävligt tråkigt. Vart ska jag nu handla mina stesolid???
Jag väntar fortfarande på beställning lagd 8/2, så spännande att se om ngt dyker uppTja!
Mupparna för mig är gröna handla där ett bra tag, aldrig varit strul och trevliga i mejlet.
Men sista tiden äre strul med leverans ibland kommer de på 4 dagar ibland 2 veckor. Väntar på en beställning nu som är lagd 23 februari.
Enligt senaste inlägg i gästboken skrev kermit att dem är medvetna att de strul med leverans och att dem jobbar på det.
Tänkte höra här om det är någon som fått strul med myndigheterna pga nya postlagen?
Mvh
Kermit är då ett fint Hasch men du kommer inte få det levererat!Jag undrar om det är någon som har provat både Kermits Top Hasch och Top Critical Moroccan Hasch som Mupparna har inne. Isåfall hur skulle ni beskriva skillnaden på dom sorterna?
Du lurar ingen. Hur mycket betalar Mupparna dig? Alla lagda paket från andra håll har kommit fram utan några som helst konstigheter...Tja!
Mupparna för mig är gröna handla där ett bra tag, aldrig varit strul och trevliga i mejlet.
Men sista tiden äre strul med leverans ibland kommer de på 4 dagar ibland 2 veckor. Väntar på en beställning nu som är lagd 23 februari.
Enligt senaste inlägg i gästboken skrev kermit att dem är medvetna att de strul med leverans och att dem jobbar på det.
Tänkte höra här om det är någon som fått strul med myndigheterna pga nya postlagen?
Mvh
Svamlar du om? Du kanske inte tagit din medicin ännu. Läs lite så kanske du inser att majoriteten får sina saker, jag fick 2 paket av dem förra veckan och väntar på en nu båda kom under 4 t 5 dagar..Du lurar ingen. Hur mycket betalar Mupparna dig? Alla lagda paket från andra håll har kommit fram utan några som helst konstigheter...
Det är endast dessa herrar som strular, då de inte skickar ut sina paket.
Vart i deras gästbok står det om strul med leverans? Det jag kan se är senaste från 3e feb. Synd att det verkar strula hos dom nu då dom var gröna för mig i somras och hade bra produkter då.Tja!
Mvh
24 februari MrP kommentar, läs den och se kermits svar.Vart i deras gästbok står det om strul med leverans? Det jag kan se är senaste från 3e feb. Synd att det verkar strula hos dom nu då dom var gröna för mig i somras och hade bra produkter då.
Mvh