Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.

Mandala

Registrerad
Meddelanden
16
Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.

Nån som testat tapentadol? bra?
Vad hände när det blev taget? Blev du kontaktad av polisen? Husis?

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Vad hände när det blev taget? Blev du kontaktad av polisen? Husis?
nope fick ba brev om tagen försändelse som misstänkess vara narkotika, och har 3 veckor på mig att claima de,, fått husis för mkt mindre förr men allt är för eget bruk och dom tänker väl att det inte ger något en husis även om dom hade hittat lite såblir det endast lite drygt för mig men dom kanske tänker som en själv, ifall jag var snut vill jag ju göra nått vettigt inte ta en hobbyknarkares tjack å nå sub. Å med tanke på att jag fått brev om beslagtagen försändelse så könns husis inte aktuell. Hade jag varit en våldsam man så kanske det sett annorlunda ut. Trodde först posten stulit de me alla vikarier. Fick brevet bara för nån dag sedan så ska höra ifall man får igen /köpa för samma summa ifall jag uppvisar brev, en del har ju så som sig bör,4 k gör mkt för mig men nog inget för mupparna, kommer dock fortsätta köpa av han, till en annan låda ett tag bara utifall att

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Jag beställde den 28/6.
Nu är jag på nionde (9:e) dagen utan leverans. Mejlat mupparna idag men dom har inte svarat.

Är stammis å det har alltid funkat bra men nu börjar jag bli riktigt nervös. Det är en dyr lev jag väntar på..

Mac82

Registrerad
Meddelanden
15
Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.

Fick dry shift hasch och lemon haze gräset i veckan och testade dom igår. Båda höll hög kvalitet, kan helt klart rekommendera 👍

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Jag beställde den 28/6.
Nu är jag på nionde (9:e) dagen utan leverans. Mejlat mupparna idag men dom har inte svarat.

Är stammis å det har alltid funkat bra men nu börjar jag bli riktigt nervös. Det är en dyr lev jag väntar på..
Idag anlände det, tog 3 veckor men nu kan jag andas ut. Vanligt sommarstrul hos postmord för efter 100+ ordrar har ingen uteblivit

PrincessValium

Registrerad
Meddelanden
10
Jag beställde den 28/6.

Är du stammis när det gäller benz eller nåt annat (ursäkta att jag frågar)? Har du beställt tjack från dem någon gång?

PrincessValium

Registrerad
Meddelanden
10

Beställde just partytjack, blev inte så mycket party dock... Mest besviken för att de inte svarar. Det är svårt att hitta bra tjack överlag nuförtiden. 😥

Benzo är tvärlugnt! 👍

Mandala

Registrerad
Meddelanden
16
Beställde just partytjack, blev inte så mycket party dock... Mest besviken för att de inte svarar. Det är svårt att hitta bra tjack överlag nuförtiden. 😥

Benzo är tvärlugnt! 👍
Testat dynamitbutiken.info ? Om inte ,do it. Speedy gonzales orginalet , det kallar de sitt vita guld. Och kan säga det är riktigt skön äkta tjackvibration ,effekten det ger. Löser sig helt utan problem och blir helt klar lösning. Obetydlig at dessutom. Skulke beskriva det som, " oigg kreativ glad kåt o lycklig ubersocial på ett bra vis.
Finns även bra krut igen hos guldförsäljaren med stirt G.
Fått dunder där tidigare och är en 100 snubbe att ha att göra med.

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
2St Morfin 200 trillade ned i lådan i dag (fredag) 5 dagars leveranns. Fortf inte fått haschet vilket var det jag egentligen beställde men deras kundtjänst svara snabbt, är tillmötesgående och väldigt trevliga. Jag tror inte att mitt försvunna paket är deras fel i slutändan då de verkar 100% Reko på alla andra frånter.

Beställde en femma röka för 2 veckor sedan av mupparna's clearnet sida, vilket fortf inte har kommit. Däremot så skrev jag till deras kundtjänst via mail där de direkt svarade att de testar skicka 2st morfin för att se om de kommer fram (pga jag har handlat morfin länge hos dem). På onsdag bör det anlända, uppdaterar här isf. Blev mycket förvånad när rökat inte kom då mupparna alltid varit reko :/

Senast ändrad:

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
Hade en del strul med dem från början då ett paket hasch ej kom. Men deras kundservice var helt jävla otroliga så de testade först skicka 2st morfin tabletter till mig vilka anlände, idag fick jag även ett till mail där dem skriver att de ska testa posta ännu en femma röka till.

Har aldrig varit med om så bra kundservice alltså dem är grönare än grönast!!!!

PrincessValium

Registrerad
Meddelanden
10
Testat dynamitbutiken.info ? Om inte ,do it. Speedy gonzales orginalet , det kallar de sitt vita guld. Och kan säga det är riktigt skön äkta tjackvibration ,effekten det ger. Löser sig helt utan problem och blir helt klar lösning. Obetydlig at dessutom. Skulke beskriva det som, " oigg kreativ glad kåt o lycklig ubersocial på ett bra vis.
Är det sant? Tycker det är svinsvårt att hitta normalt fungerande tjack längre, vad har hänt liksom?? Låter ju fantastiskt, ska genast prova (om man inte måste beställa typ 10 g direkt, vill gärna testa först). 👍

Morris

Registrerad
Meddelanden
1
Vart Finns dessa Shoppar ? Försäljare ? Tell me

Topp