Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenHar testat tapenrandolen men har tagit den första gången idag,så kan inte säga hur den är än,men ca halvtimme efter intag på 100mg så försvann all smärta i kroppen (hade ryggont, tennisarmbåge ja allmänt ont i kroppen efter målar jobb)nu är allt borta...Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.
Nån som testat tapentadol? bra?
Har bara testat lemon hazen dom har, gillade verkligen det weedet, smakar gott, behagligt starkt hazerus. Kan rekommendera 👍Hej hopp alla svampar!
Jag är sugen på att testa muppgräs.
Någon speciell sort som ni tycker jag skall röka ner mig på först?
Alla svar mottages tacksamt!
Kärlek
Tusen tack för ett blixtsnabbt informativt svar!Har bara testat lemon hazen dom har, gillade verkligen det weedet, smakar gott, behagligt starkt hazerus. Kan rekommendera 👍
Inga problem 😊 detsammaTusen tack för ett blixtsnabbt informativt svar!
Jag tänker lyda din rekomendation och börjar där.
Tack som fan o ha det bra!
Själv blev jag lite besviken på deras Tapentadol. Köpte ett gäng 250 mg. Men tyvär så får jag säga de var lite sådär. 2 st. 100 mg ( av annan leverantör ) gav mycket mer.Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.
Nån som testat tapentadol? bra?
Har någon länken till clear net shopen ?